Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب ملی اسکاتلندی (SNP) به حزب اپوزیسیون کارگر پیشنهاد داد در ازای کمک آن به برگزاری دومین رفراندوم استقلال اسکاتلند، به جرمی کوربین برای به قدرت رسیدن کمک کند و این پیشنهاد واکنش‌هایی را در پی داشت؛ حزب کارگر با درخواست این حزب برای برگزاری رفراندوم استقلال در ۲۰۲۰ مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری بلومبرگ، در تازه‌ترین تحولات از وضعیت سیاسی بریتانیا، بوریس جانسون از حزب محافظه‌کار همچون حزب بریگزیت نایجل فاراژ در ولز کمپین انتخابات پارلمانی زودهنگام (۱۲ دسامبر) را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب ملی اسکاتلندی هم به برگزاری دومین رفراندوم استقلال وعده داد. با این حال حزب اپوزیسیون کارگر با برگزاری رفراندوم استقلال ۲۰۲۰ اسکاتلند مخالفت کرده است.

سخنگوی حزب کارگر تاکید کرد، حاضر نیستند به بهای کمک کردن حزب ملی اسکاتلندی به جرمی کوربین برای رسیدن به نخست‌وزیری در صورت عدم کسب اکثریت، از رفراندوم استقلال اسکاتلند در ۲۰۲۰ حمایت کنند.

این حزب اسکاتلند پیشتر پیشنهاد داده بود، در صورتی که حزب کارگر نتواند در انتخابات به اکثریت برسد، حاضر است در ازای کمک به برگزاری رفراندوم از نخست‌وزیری کوربین حمایت کند. جرمی کوربین پیشتر در ماه اوت گفته بود از برگزاری یک رفراندوم جدید استقلال برای اسکاتلند حمایت نخواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی بریتانیا اسکاتلند رفراندوم سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر

یادواره‌ی ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان در مجتمع فولادویان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، این یادواره با حضور دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، فرمانداران شهرستانهای کبودرآهنگ، رزن و فامنین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مدیران و کارگران استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه کارگران روح و ماهیت تولید هستند، گفت: باید دست تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، بوسید و قدردان زحمات آنها بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اعلام این مطلب که سال گذشته 118 درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد افزود: زیرساخت‌های بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری استان ایجاد شده است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند و ما نیز شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در سطح استان منشا خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کرده‌اند.

مقام ارشد استان گفت: امسال با طراحی و برنامه ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: امروز امنیت، سربلندی و عزت ما مرهون تلاش، ایثارگری و ازخودگذشتگی شهداست که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرارشدنی نیست.

وعده صادق ساختار موازنه دفاعی دنیا را برهم زد

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی ناتو، آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها نفوذ ناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار دفاعی در دنیا را بر هم زد.

استاندار همدان با بیان اینکه وعده صادق ترکیبی از تکنیک و استراتژی بود اعلام کرد: این عملیات بزرگ حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه غرب شکسته شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم همچنین از پوستر مستند روایت زندگی کارگر شهید «مجید سرابی» به کارگردانی «پگاه معصومی» رونمایی شد و از کارگران نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان