Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جوان هندی که سر خوردن ۵۰ تخم مرغ، ۲۲ پوند شرط بسته بود، جان خود را از دست داد. دو دوست که در حال عبور از بازار بی‌بی گنج در هند بودند بر سر تخم مرغ وارد بحث شدند. آن‌ها برای حل این اختلاف سر خوردن ۵۰ تخم‌مرغ ۲۲ پوند شرط بستند.

به گزارش پلیس، سوبهاش یادا جوان هندی زمانی که چهل و دومین تخم مرغ را خورد بی‌هوش شد و به زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد به سرعت به بیمارستان منتقل شد، ولی ساعاتی بعد با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

پزشکان معتقدند که دلیل این مرگ خوردن بیش از اندازه تخم مرغ بوده است. با این وجود خانواده او از اظهار نظر درباره مرگ او خودداری کرده است.

دانشمندان آمریکایی در طی یک تحقیق تازه نتیجه‌گیری نموده‌اند که مصرف بیش از حد تخم مرغ خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، عروقی و مرگ زودرس را افزایش می‌دهد. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد، مصرف روزانه نصف یک تخم مرغ، ۱.۱ درصد خطر بیمار‌های مربوط به کلسترول و ۱.۹ درصد خطر مرگ زودرس را افزایش می‌دهد.

به علاوه مصرف روزانه ۳۰۰ میلی گرم کلسترول که زرده تخم مرغ یکی از اصلی‌ترین منابع آن است، احتمال ابتلاء به بیمار‌های قلبی را ۳.۲ درصد و احتمال مرگ زودرس را ۴.۴ درصد افزایش می‌دهد. البته به گفته محققان تخم مرغ، یک منبع غذایی مغذی و ضروری برای بدن است و نباید از مصرف آن غافل شد و تنها باید در مصرف آن تعادل را رعایت کرد.

انتهای پیام/


مرگ بر اثر خوردن زیادی تخم مرغ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ هندی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت‌شناسان می‌گویند طی ۵۰ سال آینده تعداد سالمندان ۶۰ سال به بالا افزایش خواهد یافت و این گروه بخش قابل‌توجهی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند.

تخمین زده شده تا سال ۲۰۵۰ جمعیت افراد بالای ۶۰ سال به دومیلیارد نفر در جهان خواهد رسید و به این معناست که به ازای هر پنج نفر یک سالمند خواهیم داشت. 

به این ترتیب نه فقط در کشور‌های توسعه‌ یافته بلکه در کشور‌های در حال‌توسعه نیز بخش قابل‌توجهی از جمعیت را سالمندان تشکیل خواهند داد و افزایش سالمندان در صورت نداشتن برنامه‌های مدون، در آینده به چالشی مهم برای جوامع تبدیل خواهد شد. 

در کشور‌های توسعه‌یافته، از سه دهه گذشته سرویس‌های خدمات مراقبت روزانه به عنوان جایگزینی برای مراقبت‌های سازمانی و رسمی به وجود آمده است و این سرویس‌ها نقش مهمی در مراقبت‌های مبتنی بر جامعه برعهده گرفته‌اند. 

حالا با توجه به روند روبه رشد جمعیت سالمندان و نیاز‌های آنها بویژه باتوجه به مسائلی ازجمله تغییر در سبک زندگی خانواده‌ها و مهاجرت فرزندان و افزایش شمار سالمندان تنها، توسعه مراکز نگهداری روزانه سالمندان در کشور ما نیز ضروری به نظر می‌رسد. 

برخی از کارشناسان معتقدند اگر همین حالا برای افزایش تعداد سالمندان، برنامه‌هایی در نظر گرفته نشود به‌زودی با یک بحران جدی مواجه خواهیم شد.

درحال حاضر بیش از ۱۰درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و باتوجه به آمار، پیش‌بینی شده است در سال ۱۴۲۰ حدود ۲۰درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل خواهند داد که باید به نیازهایشان ازجمله بیمه، خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن پاسخ داده شود.

حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متاسفانه تهران در حوزه جمعیت در آستانه بحران است که می‌توان از آن به ابر بحران نام برد، زیرا در جوانی جمعیت وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه متوسط ۱۳ درصد تهرانی‌ها سالمند محسوب می‌شوند گفت: اگر اقدام عاجل و موثر انجام ندهیم درصد سالمندان قابل توجه خواهد شد.

صاحب در خصوص میزان سالمندان در مناطق مختلف تهران گفت: درصد سالمندان در مناطق تهران متفاوت است به صورتی که در منطقه ۱، ۳، ۶، ۲۱ بیشترین تعداد سالمند را در تهران دارند و حدود ۱۶ درصد جمعیت سالمندان تهران را دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • این غذاها را با هم نخورید!
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور