Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه هجدهم آبانماه سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید:

دپو ۱۲ میلیارد ریال پودر بدن سازی

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۲ میلیارد ریال پودر بدن سازی و ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در عملیات پلیس در بازرسی از یک شرکت صنعتی اراک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مفخمی گفت: با تشدید طرح‌های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از نگهداری اقلام قاچاق در یک شرکتی واقع در شهرستان اراک مطلع شدند و با تکمیل تحقیقات نامحسوس ماموران انتظامی این محل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

او اضافه کرد: در این عملیات ۲ هزار و ۴۰۰ قوطی و کیسه پودر‌های بدن سازی که به منظور انتقال به تهران در این محل دپو شده بود، کشف شد و در ادامه این عملیات و در بازرسی انجام شده از یکی دیگر از سوله‌های این شرکت صنعتی، ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال نیز که در حال فعالیت بود، کشف شد؛ و ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ارزش پودر و قرص‌های کشف شده در حدود ۱۲ میلیارد ریال و ارزش ریالی دستگاه‌های استخراج ارز نیز ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

کشف شیشه وهروئین

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از کشف ۸۰ بسته ماده مخدر شیشه و هروئین از ۲ فروشنده مواد مخدر در اراک خبرداد.

سرهنگ مختاری افزود: در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان اراک، از ۲ توزیع کننده مواد مخدر ۸۰ بسته مخدر شیشه و هروئین آماده فروش کشف شد.

ماشین لباسشویی‌های قاچاق

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ماشین لباسشویی‌های قاچاق از یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی در اراک خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان، یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی متخلف شناسایی و ۸ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق در بازرسی از آن کشف شد.

مسافر قاچاقچی

سرهنگ محمدعقلیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف یک کیلو گرم تریاک در عملیات پلیس شازند از یک مسافر خبرداد.

سرهنگ سلگی افزود: فردی که تحت عنوان مسافر در حال جابجایی مقدار یک کیلوگرم تریاک بود، در عملیات پلیس شازند دستگیر شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری به تشریح دو مورد از ماموریت‌های این پلیس در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری یکی از سوداگران مرگ است. ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک منزل باخبر شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد تا این مواد را در سطح استان تهران توزیع کند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوز‌های لازم در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلوگرم مخدر حشیش را کشف و ضبط کردند. همچنین در این رابطه یک متهم را که در تدارک اقداماتی برای انتقال این مواد بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در آنجا متهم تحت بازجویی قرار گرفته و پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۲۰ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه‌ای تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده از سوی آنان مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب کرده و محتویات آن را به سرقت برده‌اند.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم دریافت شد. سرانجام تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس، آنان به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند. در ادامه نیز متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد