Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:26:55 GMT

برگزاری دو مرحله اردو برای شاگردان بنا تا جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۸۵۴۰

برگزاری دو مرحله اردو برای شاگردان بنا تا جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از بازگشت از رقابتهای جهانی قزاقستان، اردویی را برگزار نکرد تا اینکه کادر فنی این تیم به سرمربیگری محمد بنا، نخستین اردوی فرنگی کاران را از روز ۱۰ آبانماه برپا کرد.

این اردو در حالی آغاز برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی برای رویدادهای پیش رو تلقی می شود که رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۹‌ تهران طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی که طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی با حضور ۸ تیم برتر مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان برگزار می شود و طبیعتا اهمیت فراوانی برای تیم ملی کشورمان خواهد داشت.

در همین راستا حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به برنامه های تیم ملی برای حضور در جام جهانی به خبرنگار مهر گفت: برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی را تا جام جهانی در نظر گرفتیم که نخستین اردو از روز ۱۰ آبانماه آغاز شده و تا روز ۲۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دومین مرحله اردوی آماده سازی نیز از روز ۲۵ آبان آغاز می شود که تا روز ۴ آذرماه ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب ما دو اردو برای ملی پوشان شرکت کننده در جام جهانی برگزار خواهیم کرد که فکر می کنم برای مهیا شدن فرنگی کاران برای این مسابقات نسبتا کافی باشد. به ویژه آنکه برخی از نفرات اردونشین نیز طی هفته های گذشته درگیر تمرینات و حضور در مسابقات مختلف بین المللی بودند.

جعفری ادامه داد: اعضای کادر فنی و ملی پوشان کشورمان پس از بازگشت از رقابتهای جهانی قزاقستان، مدتی را به استراحت پرداختند، اما برنامه های ما برای المپیک، مدون و آماده بود و طبق زمانبندی مشخص، تمرینات بچه ها از روز ۱۰ آبان ماه استارت خورد.

به گفته سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی، برخی ملی پوشان بعد از رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۹ تهران، باید در آذرماه امسال در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان بروند. سپس رقابتهای بین المللی جام تختی را پیش رو دارند که دی‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا ناصرپور (خوزستان) رضا خدری (البرز) پویا دادمرز (خوزستان)
۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی (قم) شیرزاد بهشتی طلا (تهران) مهدی محسن نژاد (خوزستان)
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) سامان عبدولی (خوزستان) محمد نوربخش (تهران)
۶۷ کیلوگرم: محمدجواد رضایی (قم) حامد تاب (خوزستان) محمد الیاسی (خوزستان)
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) امین کاویانی نژاد (خوزستان)
۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس) پژمان پشتام (تهران)
۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی (خوزستان) جمال اسماعیلی (تهران) رسول گرمسیری (خوزستان)
۸۷ کیلوگرم: حسین نوری (البرز) رامین طاهری (خوزستان)
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) مهدی بالی (مازندران)
۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی (خوزستان) امین میرزازاده (خوزستان)

سرمربی: محمد بنا
مربیان: رسول جزینی، بهروز حضرتی پور، لقمان رضایی، حبیب اله اخلاقی، داود اخباری
ماساژور: محمد علیزاده، حسین غلام زاده
متخصص تغدیه: دکتر رامین امیرساسان
مدیر تیم های ملی: حسن رنگرز
سرپرست: حسام الدین جعفری

کد خبر 4764558 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی محمد بنا اردوی تدارکاتی جام جهانی کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی والیبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال عراق گابریل کالدرون کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس تیم کشتی امید ایران مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان