Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وزش باد گاهی شدید همراه رگبار، رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ مورد انتظار است.

علیرضا صفا ایسینی ضمن اعلام این خبر افزود: با ورود این سامانه در روزهای شنبه و یکشنبه، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی در پاره‌ای نقاط استان پیش بینی می‌شود به همین دلیل از فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه های متولی استان انتظار می‌رود که تدابیر پیشگیرانه را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر حفظ آمادگی اعضا شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و یا هرگونه حادثه احتمالی تاکید کرد.

صفا ایسینی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش تگرگ به منظور جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی مردم از پارک کردن خودروهای خود در فضای باز  خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان تمامی نکات ایمنی  لازم را رعایت کنند، اظهار کرد: با توجه به ورود این سامانه بارشی به استان مردم حتی المقدور از تردد غیر ضروری و استقرار در مناطقی که احتمال آبگرفتگی دارند خودداری کنند./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

 تداوم بارش ها در ارتفاعات هرمزگان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند

در پی جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • احتمال خطر؛ سازمان مدیریت بحران در آماده باش/ رگبار و باد شدید، رعد و برق، گردوخاک و تگرگ
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است