Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، بهمن بابازاده در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «پنجشنبه از حسابم در بانک ... سه میلیون تومان کسر شد. پیگیری کردم و کارتم را سوزاندم. پیگیری نشان داد حسابم هک شده و به فلان آدرس بروم با پرینت حساب. آمدم دادسرا و صف شکایت تا بیرون مجتمع آمده. ظاهرا یک حمله بزرگ بانکی اتفاق افتاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۷۰۰ نفر اینجایند.»

او با اشاره به اینکه تا آخر موضوع را پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی خواهد کرد، در بخش دوم توییت خود نوشت: «همه در صف اعتقاد دارند سر و صدای این ماجرا عمدا بیرون درز نکرده تا بی‌اعتمادی بانکی اتفاق نیفتد. هر لحظه به تعداد افراد در صف اضافه می‌شود. از یک تا سه میلیون تومان از حساب ملت کسر شده است. عمدتا کارت به کارت اینترنتی.»

تصویری که بابازاده در صفحه خود منتشر کرده، صفی را نشان می‌دهد که مقابل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۱ تهران ویژه جرائم رایانه‌ای و فناوری اطلاعات تشکیل شده است؛ مال‌باخته‌هایی که برای پیگیری شکایت حمله به حساب‌های بانکی خود آمده‌اند.

کد خبر 462221 برچسب‌ها پلیس فتا اینترنت - هکر بانکداری الکترونیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا اینترنت هکر بانکداری الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس

 امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش مشرق، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

منبع:همشهری

دیگر خبرها

  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود