Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اصغر عباسفلی زاده روز شنبه در صبحگاه رزمایش گردان بیت المقدس سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه زمان کنونی زمان پیشرفت و ترقی است، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان بسیجی باید در عرصه علمی تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند تا در این عرصه نیز پیشرفت کنند.

وی رزمایش گردان های بیت المقدس را مفید و موثر خواند و افزود: حفظ و تقویت توان رزمی و تحرکات نظامی برای حضور در تمام صحنه ها و استفاده از ظرفیت عملی بسیج از جمله اهداف این رزمایش ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباسقلی زاده با اشاره به اینکه قدرت جهان اسلام، جمهوری اسلامی، امنیت و آسایش امروز منطقه در سایه اقتدار ایران اسلامی است، ادامه داد: شهدا با پیروی از راه و روش امام راحل و جانفشانی و رشادت های ماندگار خود برای ما امنیت و آبرو آفریدند و با همه دارائی خود از اسلام و میهن دفاع کردند تا با عمل به موقع خود به همگان درس ایثار و شهادت بیاموزند.

وی اضافه کرد: بسیج از اوایل انقلاب وفاداری خود را به نظام و انقلاب را ثابت کرده و اگر امروز شاهد آن هستیم که بسیجیان در همه عرصه ها پیشتاز هستند در سایه همان عهدی است که با امام(ره) و ولی فقیه خود بسته اند.

عباسقلی زاده با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند تا ذره ای خاک به دشمن ندهند و  تا آخرین قطره خون از کشور و میهن اسلامی خود دفاع کردند، گفت: این امر نشان از بصیرت و دشمن شناسی آن مردان خدایی بود.

وی با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: اگر کشور ما امروز  امنیت دارد به برکت خون مطهر شهدای مدافع حرم است و این شهدا همان هایی بودند که بصیرت و تقوا داشتند،

فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه تنها نیرویی که بابصیرت و جهادی عمل می کند، بسیج است و این ویژگی بسیج به نظام و انقلاب اسلامی ثابت شده است، گفت: مهم ترین شاخصه بصیرت، دشمن شناسی است و اگر بسیجیان در این میدان پیچیده پیروز و سربلند هستند در سایه شناخت مسیر بصیرت است.

سرهنگ داود عباسی با بیان اینکه عزت و شرف ملت ایران در گرو توجه و ادامه راه شهیدان است، اظهارداشت: عزت و ماندگاری ما به این راه با صلابت و سعادتمند بستگی دارد.

وی یادآوری کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر هیچ کشوری به اندازه ایران امن نیست و در عین حال به اندازه ایران هیچ کشوری در جهان دشمن ندارد که باید بدانیم این امنیت را شهدا به ارمغان آورده اند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین آذربایجان شرقی تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند