Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فتحی، شایعه پرسپولیسی بودنش را رد کرد.

طرفداری- مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در ماجرا‌های اخیر حق را به استراماچونی و بازیکنان داد و گفت که تا پیش از دیدار با نساجی مطالبات آنها پرداخت می‌شود.

محمدحسین مهدیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حرف‌وحدیث‌های مطرح شده درباره حضورش به عنوان مشاور مدیرعامل استقلال گفت:

من در یکی دو سال اخیر دور از استقلال نبودم و کمک‌هایی به استقلال برای برپایی اردو و جذب بازیکن انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارک و مستندات مربوط به این موضوع موجود است. تا جایی که در توانم باشد چه به صورت مادی و چه به صورت معنوی به استقلال کمک خواهم داد همانگونه که تاکنون نیز چنین بوده است. خوشحالم که به خانه خودم یعنی باشگاه استقلال آمدم.

وی با اشاره به پیروزی‌های استقلال در چند دیدار اخیر و فضای ورزشگاه‌ها با وجود این موفقیت‌ها عنوان کرد:

شما می‌بینید که استقلال گل می‌زند اما علیه مدیرعامل باشگاه شعار می‌دهند، استقلال می‌برد باز هم همین کار تکرار می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد اتاق فکری علیه استقلال به شدت در حال کار و فعالیت است. اتاق فکری که چند سال است در فوتبال ایران تصمیم‌گیر بوده و مطمئنا مقابل این اتاق فکر با کمک همه هواداران خواهیم ایستاد. متاسفانه عده‌ای خود را استقلالی می‌دانند اما علیه استفلال حاشیه‌سازی می‌کنند. در اتفاقات اخیر رد پای برخی مدیران پیشین استقلال دیده می‌شود که جای تاسف دارد.

مشاور مدیرعامل درباره ناراحتی استراماچونی و بازیکنان بابت مشکلات مالی استقلال گفت:

مطمئن باشید از این شرایط عبور خواهیم کرد. بازیکنان و سرمربی تیم حق دارند و ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که به تعهدات‌مان عمل کنیم. اقدامات لازم در حال انجام است و تا قبل از بازی با نساجی (اول آذر) بخشی از مطالبات کادرفنی و بازیکنان پرداخت می‌شود. باشگاه استقلال در این مدت با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و است. یکی از این موارد پرداخت بدهی بازیکنان پیشین است. در واقع برخی افراد در سال‌های گذشته بمب‌هایی ترکاندند که باشگاه استقلال تا همین چند وقت پیش دنبال آواربرداری از آنها بود چرا که این بمب‌ها هزینه زیادی از نظر مالی روی دست باشگاه گذاشته بود.

مهدیان درباره اینکه گفته می‌شود او پرسپولیسی است، اظهار داشت:

عده‌ای بر اساس یک عکس چنین اظهارنظری می‌کنند. یک روز پرسپولیس با اروند خرمشهر بازی داشت و نماینده خرمشهر در مجلس از بنده برای تماشای بازی دعوت کرد. من هم در عکس تیمی پرسپولیس و کنار علی پروین حضور داشتم.

وی ادامه داد:

پروین نیز همانند مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری و بسیاری از پیشکسوتان، فردی بزرگ و تاثیرگذار در فوتبال ایران بوده و است و گمان نمی‌کنم عکس داشتن با یک پیشکسوت فوتبال، چه استقلالی و چه پرسپولیسی؛ موضوع خاصی باشد. بنده احترام زیادی برای پیشکسوتان قائل هستم و خواهش می‌کنم که پیش اظهارنظر ابتدا تحقیق و بعد صحبت کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن سال گذشته انجام و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

کد خبر 749950

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!