Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال، بر اساس گزارش ناظران مسابقه تیم‌های سایپا و شهداب یزد در هفته سوم لیگ برتر والیبال، ناصر شهنازی و عباسعلی میرحسینی سرمربیان دو تیم، به علت درگیری لفظی در طول مسابقه، به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شدند.

به این ترتیب، ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا و عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم شهداب یزد، برای رسیدگی به اتفاقات رخ داده، باید روز دوشنبه ۲۰ آبان در کمیته انضباطی حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4766895 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر شهنازی والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی والیبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال عراق گابریل کالدرون کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس تیم کشتی امید ایران مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک