Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پدر بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس می‎گوید که وضعیت بد جسمی جولیان آسانژ نشان می‌دهد که وی در معرض خطر مرگ قرار دارد. تاریخ انتشار: 12:30 - 18 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۰۰۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پدر جولیان آسانژ، بنیانگذار وبسایت افشاگر "ویکی لیکس" در مورد وضعیت فرزندش می‎گوید که "شاید آسانژ در زندان جان خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
به گزارش خبرگزاری فرانسه، پدر آسانژ گفته که "به تازگی فرزندش را در زندانی در انگلیس ملاقات کرده و با این حقیقت رو به رو شده که ممکن است آسانژ با خطر مرگ در زندان مواجه شود."   وی می‎گوید "فرزندش در زندان لاغر شده، از اضطراب رنج می‌برد و در معرض شکنجه قرار گرفته است."   کارشناسان متعددی گفته‎اند که سلامتی آسانژ در زندان رو به وخامت است.
نیلز ملز، گزارشگر ویژه سازمان ملل در خصوص شکنجه، می‎گوید، "در صورتی که دولت انگلیس اقدامی برای بهبود این اوضاع غیرانسانی انجام ندهد، قرار گرفتن جولیان آسانژ در معرض خودکشی و سوء استفاده ممکن است به زودی به قیمت پایان یافتن جان این زندانی تمام شود."   جولیان آسانژ پس از ۷ سال اقامت در سفارت اکوادور در لندن، به جرم تخطی از قوانین وثیقه توسط پلیس انگلیس دستگیر شد. آسانژ در پی انتشار اخبار محرمانه دولت آمریکا مجبور به اقامت در سفارت اکوادور شده بود.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جولیان آسانژ پدر نگرانی ویکی لیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم) خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم) علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون
  • ژنتیک و قرارگیری در معرض آفت کش ها خطر پارکینسون را افزایش می دهد
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • نفت در مدار رشد؟
  • نگرانی از گاف‌های بی‌پایان
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها