Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:52:04 GMT

ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۹۴۴۳

ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد

متقاضیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شروط نام نویسی در این طرح را مطالعه و اقدام به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود کنند.

با آغاز رونمایی از طرح اقدام ملی مسکن از امروز شنبه ۱۸ آبان ۱۰ استان کشور وارد فرایند ثبت نام می‌شوند.

متقاضایان خرید خانه در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tem.mrud.ir مدارک خود را بارگذاری کرده و از شروط مندرج در این طرح با خبر شوند.

از امروز هموطنان در استان‌های سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و جنوبی می‌توانند با مراجعه به سایت ذکر شده اقدام به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

استان‌های گلستان، کهکیلویه و بویر احمد و کردستان نیز تا سه روز آینده در این طرح مشارکت داده می‌شوند و پس از آن استان‌های همدان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز وارد فرایند ثبت نام خواهند شد.

این ۱۰ استان شامل مرحله اول ثبت نام است و سایر شهر‌ها و استان‌ها در مراحل بعدی و بعد از تامین زمین برای ساخت مسکن وارد این روند می‌شوند.

اقدام ملی تولید مسکن در کلانشهر‌ها با اولویت شهر‌های جدید پیرامون آن‌ها انجام می‌شود و خانه‌های اقدام ملی در هیچ کلانشهری ساخته نخواهد شد.

بر این اساس این طرح برای تهرانی‌ها در شهر‌های جدید پیرامون تهران (پرند، پردیس و اندیشه)، در شیراز در شهر صدار، در تبریز در شهرسهند ساخته خواهد شد.

انجام ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن استان به استان انجام خواهد شد و هر استانی که از لحاظ تامین زمین آماده‌تر باشد سریع‌تر به این طرح می‌پیوندند.

تا پایان سال ثبت نام در تمام استان‌های کشور پایان می‌پذیرد.

تاکنون ۱۸۰ هزار واحد از خانه‌های این طرح ساخته شده است که در مراحل مختلفی از اجرای فوندانسیون، اسکلت، سقف سوم و چهارم و با درجات مختلف پیشرفت است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی تابناک طرح ملی مسکن ثبت نام سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن