Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبادی پیش از ظهر شنبه درجمع مربیان حلقه های صالحین بسیج استان با طرح این سوال که ممکن است از نعمت های ناشمار و ناشناخت بتوانیم یک نعمتی را انتخاب کنیم، افزود: برخی از نعمت های خداوند بسیار مهم بوده اما نعمت مشروط هستند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه نعمت های خداوند قابل شمارش نبوده و در دایره شناخت و شماره نیستند، افزود: چشم، گوش، هوش، اعضا و جوارح از جمله نعمت های مهم خداوند بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نعمتی که تمام نعمت های ناشناخته به شرط آن ارزش پیدا می کنند، سرآمد نعمت ها است، افزود: طبق آیه ای از قرآن، هر شیئ از نظر تشکیلات امور زیادی را در درون و بیرون در خود جمع کرده است.

وی هدایت را بالاترین نعمت دانست و افزود: مهم ترین موضوع برای هر موجود حفظ هدایت است تا ضلالتی به وجود نیاید.

آیت الله عبادی با بیان اینکه هر موجودی دارای یک مبدا و مقصد است که اگر وارد ضلالت شود، به مبدا اصلی نمی رسد، گفت: بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، اگر یک نفر توسط فردی هدایت شود، ارزشش بالاتر از همه آنچه که آفتاب بر آن می تابد بالاتر است.

وی با بیان اینکه تمام تشکیلات  اعم از ابر، باد، مه و خورشید و فلک باید کار کنند تا به وسیله ابزار یک انسان را خلق کنند، افزود: یک انسان عصاره نظام خلقت بوده که ارزش بالایی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: متاسفانه در این دنیا که در قرآن و تفسیر آن به وسیله روایت به جاهلیت اخری تعبیر شده است، ارزش ها بر روی مسائلی مسخره می رود.

آیت الله عبادی ادامه داد: از این رو برخی به خاطر پول دروغ می گویند، انسان می کشند، کم فروشی می کنند، خیانت می کنند، نفاق می کنند که این جاهلیت است.

وی با بیان اینکه امکانات اولیه نیاز شرعی بوده که باید تامین شود اما حرص و طمع جاهلیت است، گفت: مربیان حلقه های صالحین بسیج متصدی امر ارزشمندی ترین گوهرهای گرانبهای عالم هستند که بسیار ارزشمند است.

آیت الله عبادی خطاب به اعضای حاضر در جلسه با بیان اینکه روی ارزش های کاذب حساب باز نکنید، افزود: امروز به دلیل نفوذ فرهنگ بیگانه ها همه جهان آسیب دیده، کار شما ارزش فوق العاده ای دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: به عنوان عالم دین  در راستای موانع عقلی و نقلی، جهان شناسی، وظیفه شنایی و آفت شناسی مجهز هستید و با این تجهیزات بندگان خدا را نجات دهید.

وی با بیان اینکه به هر میزان که قدر این مکتب را بدانید، به همان میزان جهادی و بسیجی عمل خواهید کرد، گفت: شما افتخار عالم دین و تفکر بسیجی را دارا هستید و جایی که بحث هدایت و ضلالت است به صورت اورژانسی حضور دارید.

آیت الله عبادی با بیان اینکه زحمات انبیاء، تلاش اولیاء با دست شما بارور می شود همانگونه که کربلا با دست امام حسین (ع) و زینب کبری(س) بارور شد، افزود: کار شما با هیچ کاری قابل قیاس نیست.

کد خبر 4766769

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت به مناسبت هفته بسیج سازندگی طی پیامی این هفته را به جهادگران بسیجی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزاری را و توان خدمتگزاری را که خدای متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه معنوی را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار مؤثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که باایمان به اسلام و ولایت‌فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است، بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به‌زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی‌امر مسلمین» تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایت‌مدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگ‌تر و پرافتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 6097686

دیگر خبرها

  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • ویژگی بارز «آیت‌الله لاری» جلوگیری از رواج منکرات در جامعه بود
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • جامعه‌شناختی تفکرات اجتماعی
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود