Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدعباس عراقچی» که برای شرکت در کنفرانس عدم اشاعه، خلع سلاح و انرژی هسته‌ای به مسکو سفر کرده است امروز شنبه در هتل لوته به خبرنگار ایرنا گفت: شرایط ایران کاملا روشن است و توسط دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران بیان شده است، ما آمادگی داریم به اجرای کامل برجام برگردیم اگر تحریم‌هایی که در این مدت وضع شده، برداشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برداشته شدن تحریم‌های بانکی و نفتی از اولویت‌های ماست و اگر برداشته شوند امکان بازگشت ایران به اجرای کامل برجام و گفت‌وگو درخصوص نحوه اجرای کامل و بهینه برجام و بهرمندی کامل ایران از این توافق فراهم می‌شود.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مواضع ما کاملا روشن و مشخص گفته شده و اراده ما نیز کاملا روشن بیان شده است، تا زمانی که خواسته‌های ایران تامین نشود کاهش تعهدات ادامه خواهد داشت.

رایزنی‌های فشرده ایران و روسیه ادامه می‌یابد

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به مذاکرات فشرده خود با مقامات روس در مسکو اشاره کرد و اظهار داشت: رایزنی‌های ما با روس‌ها جدی و فشرده است، ما با آنها درخصوص برجام که از ابتدای توافق هسته‌ای دقیق و فشرده ادامه داشته و هم سایر مسائل بین‌المللی، به صورت مستمر تبادل نظر و گفت‌وگو می‌کنیم.

عراقچی گفت: دیروز در وزارت خارجه روسیه با «میخائیل بوگدانف» (نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر امور خارجه روسیه) دیدار داشتم و با وی در خصوص تحولات در عراق، لبنان، خلیج فارس، طرح صلح امید، ایده‌ روس‌ها (طرح امنیت گروهی در خلیج فارس)، موضوعات منطقه‌ای و سوریه رایزنی‌های فشرده‌ای صورت گرفت و قطعا در آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: صبح امروز شنبه نیز با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه (مذاکره کننده ارشد هسته‌ای این کشور در برجام) گفت‌وگوی خوبی درباره برجام داشتم و تا ساعاتی دیگر با «ایگور مارگولوف» دیگر معاون وزیر امور خارجه روسیه (نماینده ویژه روسیه در مذاکرات کره شمالی و افغانستان) در خصوص روابط دو جانبه، موضوعات مهم در آسیای میانه و وضعیت افغانستان تبادل نظر خواهم کرد.

عراقچی اظهار داشت: ایران و روسیه در همه موضوعات مشورت‌های نزدیک و موثری دارند که به پیشرفت صلح و ثبات در منطقه کمک کرده است و باعث آرامش بیشتر در منطقه و مقابله با سیاست‌هایی شده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دنبال می‌کنند.

برچسب‌ها برجام روسیه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام روسیه ایران برجام روسیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد

آرا شاوردیان، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد سامانه خودنویس، گفت:  اینکه وزارت راه تلاش کرده است و این سامانه را راه اندازی کرده است اقدام خوبی است و فقط امیدواریم به سرنوشت سایر سامانه ها دچار نشود. این سامانه اگر شروع به کار کند و موجر و مستاجر در این سامانه ثبت نام کنند قاعدتا توافقاتی که هست باعث شفافیت مالیاتی می شود دولت می تواند براساس قراردادی که هست مالیات های مربوطه را اخذ کند.

وی اظهار کرد: با این سامانه  دست دلالان کوتاه می شود عامل افزایش اجاره بها دلالان هستند و اگر دست دلال ها کوتاه شود مردم ما آگاهانه قرارداد می بندند. قطعا اگر مردم بدانند این سامانه به نفع شان است برای اجاره از این طریق اقدام می کنند  و اتفاقا مالیات را نیز می پردازند.

وی افزود؛ دولت نیز باید این مالیات ها را برای زیر ساخت ها هزینه کند.  وقتی این مالیات از این طرف پرداخت می شودو از آن طرف برای رفاه مردم هزینه شود قطعا از این سامانه استقبال می شود.

شاوردیان تاکید کرد: با این سامانه امکان کنترل قیمت اجاره وجود دارد. در بعضی مناطق اجاره سلیقه ای اعمال می شود و از کوچه تا کوچه دیگر اختلاف قیمت وجود دارد که خود همین سردرگمی های را در بازار مسکن ایجاد کرده است. بنابراین با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره وجود دارد و پیش پرداخت ها و رهن و اجاره معقول تر می شود. از طرف دیگر مهم ترین موضوع در زمینه بازار اجاره، حذف واسطه و ایجاد اختیار برای مالک و مستاجر در عقد قرارداد بدون هزینه اضافی بر آنان خواهد بود که سامانه خودنویس این امکان کلیدی و مهم را فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر قیمت اجاره با یک استاندارد مشخص باشد و دیدگاه سلیقه ای اعمال نشود به نفع مستاجرها است که امیدواریم موجرها نیز معقولانه قیمت ها را افزایش دهند.

دیگر خبرها

  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند