Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک به اطلاع مشتریان محترم شبکه بانکی کشور می‌رساند که بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت در اینترنت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم کرده‌اند.

از آنجایی که انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی امسال صرفا با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود، خواهشمند است هموطنان به‌منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود به بانک صادر کننده کارت خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز در فضای مجازی لازم است صرفاً از درگاه‌های مجاز بانکی و پرداخت استفاده و از ارایه اطلاعات در درگاه‌های مشکوک جدا خودداری شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت