Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@21:36:10 GMT

دبیرکل جبهه پایداری:هر کسی را به مجلس نفرستید

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۹۷۸۶

دبیرکل جبهه پایداری:هر کسی را به مجلس نفرستید

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه گذشته در همایش سیره سرایان و تجلیل از هیئات مذهبی همدان، با بیان اینکه آمریکایی ها بعد از گذشت این همه سال به این نتیجه رسیدند که نمی توانند با تیر، گلوله و جنگ و حتی بمب اتم شیعه، اسلام و حتی ولایت را نابود کنند اما می دانند اگر فکر جوان ما را نابود کنند، پیروز می شوند، بر وجود جوانان در عرصه های مهم سیاسی و اجتماعی تأکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را صرفا خطاب به جوانان بیان فرموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از اینکه فضای مجازی جوانان را از بین می برد، تصریح کرد: فضای مجازی در دست یک سری افراد شارلاتان و حقه باز افتاده است و امثال «روح الله زم»ها جوانان ما را مدیریت کرده و در خانه امام حسین(ع) را می بندند.

آقاتهرانی با بیان اینکه دشمن را کوچک نگیرید، غفلت نورزید و نظام را در هیئت های امام حسین(ع) حفظ کنید، خاطرنشان کرد: بچه ها و جوانان را به مسجد بکشانید و آینده را به دست آنها بسپارید.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به موقعیت استراتژیکی همدان در مسیر کربلا، بیان کرد: همدان به لحاظ جایگاه ویژه و موقعیت خاص خود باید موکب و برنامه خاص برای زائران همیشگی کربلا داشته باشد.

وی با اشاره به فضائل و صفات امام حسین(ع) اظهار کرد: بزرگترین آیه الهی امام حسین(ع) است و تمام صفات عالیه الهی در ایشان خلاصه می شود به طوریکه ذره ای زشتی و اشتباه در کربلا نمی بینیم و با این الگو و نمونه برخی از مسئولان ما می گویند، چشم ما به کدخداست بنابراین فرق برخی از مسئولان ما با کلینتون چیست؟ آیا فقط صرف نماز خواندن نشان مسلمانی آنان است؟ و این کافی نیست.

آقاتهرانی ادامه داد: عالی ترین سوره قرآن کریم بقره و عالی ترین آیه آن ذروه است که ذروه به معنی قله است و قله سوره بقره آیه الکرسی بوده و در همین آیه آمده که ولی اهل ایمان الله بوده و کسی که کافر می شود، طاغوت ولی وی خواهد شد که اکنون تنها حاکمیت غیرخدا بر روی زمین مقام معظم رهبری هستند که با ظهور ولی عصر(عج) به ایشان واگذار می شود.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا بزرگترین طاغوت است و تکیه به آن بیهوده است، یادآور شد: آمریکایی ها مادی گرا هستند و هیچ کاری بدون پول انجام نمی دهند و وقتی با جمعیت ۲۵ میلیون نفری که چندین روز در عراق اسکان یافته و پذیرایی شده، مواجهه می شوند که در امنیت کامل به سر می برند، باور این حرکت برای آنان سخت است‌.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه افرادی که اختلاس می کنند و در انتخابات ندای تقلب برمی آورند این رفتار آنها نشان از غرب زدگی و دنیاپرستی است، افزود: اینهایی که به آمریکا اعتماد کردند، شش سال معطل آنها شده و آخر سر از آنها ناامید شدند.

آقاتهرانی در ادامه گفت: در کشورهای غربی برای کشاندن مردن به داخل خیابان ها برای اعتراضات، وعده ساندویچ و آبمیوه داده می شود و آنها گمان می کنند مردم ما نیز به همین بهانه ها در راهپیمایی ها شرکت می کنند در حالیکه اینگونه نیست و مردم ما فقط با یک ندای رهبر به خیابان ها می روند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که به واسطه رأی ما بر روی کار می آیند، بعد از دیدن عملکرد آنها معترض هستیم که چرا رهبری آنها را درست نمی کند و یا از روی کار برنمی دارد، درحالیکه رهبری این کار را انجام نمی دهند چرا که انتخاب مردم هستند.

آقاتهرانی با بیان اینکه انقلاب موجود زنده و ماندنی است و این نهضت دینی است که از هیئت ها خارج شده است، تأکید کرد: هدف اصلی انقلاب ما قرب به خداوند بوده است. نهضت انقلاب و رهبر را محکم نگهدارید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دبیرکل جبهه پایداری مرتضی آقاتهرانی هیئت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی از رسانه‌های استان جهت پوشش اجلاسیه شهدای ارتش استان در شهر گچساران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و دبیرکل دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با ارسالی پیامی از عملکرد همه رسانه‌ها و فعالین رسانه‌ای استان به ویژه شبکه استانی دنا و رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات و فعالین رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی و پوشش خبری گسترده‌ ی اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد که به‌عنوان اولین اجلاسیه از اجلاسیه‌ های دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت در گچساران برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده‌است:

ضمن خداقوت و سپاس از همه مدیران، کارکنان و دیگر عوامل شبکه استانی دنا، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و مطبوعات، با توجه به این دیگر اجلاسیه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان‌مان نیز بلافاصله و از هفته آینده برگزار شده و تا مهر ادامه دارد، انتظار است در اجلاسیه‌های بعدی نیز همه رسانه‌ها همچون اجلاسیه اول این برنامه‌ها را به خوبی اطلاع‌رسانی نموده و پوشش دهند.

باید تلاش کنیم گستره و تأثیر فرهنگی این کنگره بزرگ را در همه جای استان پخش نموده و با تولید، اجرا و انتشار مناسب آثار و تولیدات فرهنگیِ فاخر و جذاب برای نسل نوجوان و جوان‌مان، آنها را با فرهنگ والای دفاع مقدس و آرمان‌های رزمندگان و شهدای عزیزمان آشنا نمائیم و برکت این کنگره‌ی شهدا در سراسر استان عزیزمان منتشر شود.

به گزارش ایمنا، روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت برنامه‌های رسمی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد. در این مراسم بزرگ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، علی احمدزاده استاندار، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

اما چشم و چراغ این مجلس خانواده‌های ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از جانبازان و رزمندگان عزیز ارتشی در استان بودند.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و نمایشی در کنار سخنرانی فرمانده کل ارتش، استاندار و فرمانده سپاه بخشی از دیگر برنامه‌های اجلاسیه شهدای ارتش در استان بود.

در کنار مکان این اجلاسیه نیز نمایشگاهی از ادوات نظامی توسط ارتش برپا شده بود و مورد استقبال مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان قرار گرفت.

این مراسم با استقبال گسترده مردم همراه بود به نحوی که سالن آموزش و پرورش گچساران مملو از جمعیت بود و جمع زیادی از علاقه‌مندان به ایثار و شهادت به صورت ایستاده تا پایان مراسم حضور داشتند. به دلیل ازدحام انبوه جمعیت، جمعی نیز نتوانستند وارد سالن شوند.

کد خبر 748185

دیگر خبرها

  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند