Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس با بیان اینکه استان گلستان کمترین میزان دست اندازی به سواحل دریای خزر را دارد، اظهار کرد: باید حریم ۶۰ متری دریا در ۱۳۱ کیلومتر نوار ساحلی استان رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» امروز (شنبه 18 آبان) در چهاردهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت مناطق ساحلی استان گلستان(ICZM) با حضور خلیلی مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، تصریح کرد: از 980 کیلومتر سواحل دریای خزر، 180 کیلومتر آن تحت تصرف است که باید آزاد سازی آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان افزود: سهم گلستان از تمامی تصرفات کمتر از 2 کیلومتر است و باید بر اساس جلسه امروز دستگاه های تصرف کننده نسبت به تخلیه سواحل اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: رعایت حریم دریا موجب حفظ این سرمایه ملی برای آیندگان خواهد شد و همه باید به عنوان یک وظیفه به آن توجه داشته باشند.

 

حق شناس خاطر نشان کرد: سهم گلستان از سواحل دریای خزر 131 کیلومتر است و خوشبختانه در گذشته دست اندازی های چندانی به آن صورت نگرفته اما تصرفات حداقلی هم باید تخلیه شوند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان نماز جمعه راهپیمایی 13 آبان مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان ساحل دریای خزر استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوزین در استان گلستان لرزید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساعت ۱۷:۳۱ یکشنبه ۹ اردیبهشت زلزله‌ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر با عمق ۱۰ کیلومتر حوالی دوزین از توابع شهرستان مینودشت رخ داد.

کانون زلزله ۲۱ کیلومتر با دوزین، ۴۲ کیلومتر با گالیکش و ۴۳ کیلومتر با مینودشت فاصله دارد.

هنوز گزارشی از خسارت‌های احتمالی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • (تصاویر) شگفت‌انگیزترین اکتشافات در دل دریاها؛ از خوک باربی تا مارماهی کور ژلاتینی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود