Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جواد محمدزاده رئیس هیئت ووشوی قم گفت: رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور برترین‌های ووشوی کشور در شهر تبریز برگزار شد و حاصل حضور تیم ووشوی استان قم در این رقابت‌ها یک مدال ارزشمند طلا بود.

محمد زاده افزود: تیم ووشوی استان قم با ترکیبی از سانداکاران و تالوکاران در این پیکار‌ها حاضر بود که تنها مدال تیم ووشوی قم در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به دست آمد به طوری که پریسا حیدری از قم موفق شد مدال طلای این دسته وزنی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: حیدری با شکست دادن تمامی حریفان خود تا فینال پیش رفت و بالاتر از فریناز نذیری قهرمان شد و سکینه قاسم زاده از آذربایجان شرقی الف و سیده مائده موسویان از کیش در جایگاه سوم مشترک این وزن قرار گرفتند.

محمدزاده بیان کرد: آن چه ارزش مدال طلای پریسا حیدری را افزایش می‌دهد این است که او پس از مدت‌ها دوری از میادین و به دلیل پارگی رباط صلیبی در سال ۹۷ در تمرینات تیم ملی جوجیتسو زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و مدتی طولانی از ورزش به دور بود، اما بازگشت موفقی داشت و توانست طلای ووشوی کشور را کسب کند.

رئیس هیئت ووشوی قم عنوان کرد: پریسا حیدری با این مدال طلا جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو را به دست آورده است. این ووشوکار پیش از این سابقه حضور در مسابقات درون اردویی تیم ملی و کسب عناوین کشوری را داشته است.

انتهای پیام/ح

کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور توسط دختر ووشوکار قمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال