Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام لیست تیم ملی برای دیدار مقابل عراق پر از ستاره است، اما از این لیست یکسری بازیکن دور ماندند که در مورد برخی از آن‌ها می‌توان حق را به سرمربی تیم ملی داد و در مورد دیگران، شاید نیاز به بازنگری در تفکرات ویلموتس باشد. به این نام‌ها توجه کنید:

مهدی ترابی: دلیل خط خوردن او درست در زمانی که مهم‌ترین و موثرترین بازیکن پرسپولیس طی هفته‌های گذشته بوده، مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدحسین حسینی: دروازه‌بان استقلال در سه هفته گذشته نشان داد به دوران اوج خود برگشته و می‌تواند بلیت بازگشت به کمپ را دریافت کند، اما از لیست بیرون ماند.

اشکان دژاگه: البته او مصدوم بوده و در ۳ دیدار گذشته تیمش به میدان نرفت، اما حضور دژاگه برای تیم ملی به عنوان یک بازیکن باتجربه و بزرگ‌تر، یک نیاز محسوب می‌شود.

فرشید اسماعیلی: شماره ۸ آبی‌پوشان می‌توانست با نگاه مهربانانه کادرفنی تیم ملی به کمپ راه یابد، اما این بار نیز، جایی در لیست ویلموتس نداشت.

سعید آقایی: با اینکه چند بازی خوب از مدافع چپ سپاهان دیدیم، اما همچنان در‌های تیم ملی به روی این بازیکن بسته است.

مهرداد محمدی: در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشت وحتی مقابل کامبوج گلزنی کرد، اما ویلموتس ترجیح داد کاوه رضایی را جانشین مهرداد کند.

سعید عزت‌اللهی: حق با ویلموتس است؛ او تا زمانی که از مصدومیت خارج نشده و برای تیمش در لیگ بلژیک به میدان نرفته، نباید به تیم ملی دعوت شود.

علیرضا جهانبخش: در بهترین دوران فوتبال و اوج پختگی به لیگ برتر انگلیس رفت، اما حالا به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و با این روند، شاید برای مدت‌ها از لیست تیم ملی دور بماند.

محمد انصاری: این روز‌ها و هفته‌ها توانست نظر موافق گابریل کالدرون را به مدل فوتبالش جلب کند، اما تغییرات گسترده در ترکیب پرسپولیس، انصاری را پشت در کمپ جا گذاشت.

اللهیار صیادمنش: می‌تواند برای سال‌ها جوان اول فوتبال ایران باشد، اما به شرط آن که پله‌پله پیشرفت کند. او هم توانایی و شانس دعوت شدن را داشت، ولی ویلموتس برنامه‌های دیگری برای بازی با عراق را دنبال کرد.

مسعود ریگی: شاید به اندازه کافی خوب و موثر در ترکیب استقلال باشد، اما هنوز اعضای کادرفنی تیم ملی به او بلیت حضور در کمپ را نداده‌اند.

فقط ۴ تیم لیگی نماینده دارند: نکته دیگر اینکه تنها باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و استقلال در تیم ملی نماینده دارند و سایر باشگاه‌ها، هیچ بازیکنی را در لیست کنونی ویلموتس نمی‌بینند. قطعا لیگ از سوی وحید هاشمیان دیده می‌شود، اما تصمیم نهایی با ویلموتس است و او در این اردو هم به ۱۲ باشگاه دیگر لیگ برتر شانسی برای دعوت از بازیکنان‌شان به تیم ملی نداد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه