Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@10:43:25 GMT

حذف لایک‌های اینستاگرام کاربران آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۰۶۶۷

حذف لایک‌های اینستاگرام کاربران آمریکایی

تعداد لایک پست‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایالات متحده آمریکا نیز مخفی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش بود که اخبار و گزارش‌های متعددی در خصوص اقدام اینستاگرام برای پنهان و مخفی کردن تعداد لایک‌های زیر پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران در این شبکه اجتماعی منتشر شده بود که مجموعا در هفت کشور به صورت آزمایشی عملی و اجرا شد تا در صورت موفقیت و استقبال عموم کاربران، در نسخه رسمی و نهایی این اپلیکیشن نیز افزوده و ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا به نظر می‌رسد که پروژه مخفی‌سازی لایک اینستاگرام به ایالات متحده آمریکا نیز رسیده و قرار است در این کشور نیز به طور آزمایشی اجرا شود.

آدام موسری، مدیر شبکه اجتماعی اینستاگرام، در مصاحبه و گفتگویی با گزارشگر وب‌سایت Wired ۲۵ به تازگی خاطرنشان کرده است که تعداد لایک‌های اینستاگرام در راستای کاهش فشار‌های روحی، اضطراب و استرس ناشی از گرفتن لایک‌های بیشتر در روز‌های آتی در آمریکا نمایش داده نخواهد شد. این اقدام به منظور بررسی حالات روحی کاربران و نحوه ارتباط برقرار کردن آن‌ها با این قابلیت جدید صورت گرفته است.

البته اینستاگرام اعلام کرده است که این طرح آزمایشی در تمامی ایالت‌های آمریکا اجرا نخواهد شد.

تاکنون کاربران هفت کشور کانادا، ایرلند، ایتالیا، استرالیا، نیوزلند، برزیل و ژاپن از این قابلیت آزمایشی در اینستاگرام بهره می‌بردند که حالا به نظر می‌رسد کاربران آمریکایی نیز به آن اضافه خواهند شد.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، بیشترین تاثیرگذاری حذف تعداد لایک در اینستاگرام بر روی اینفلوئنسر‌های برزیلی با صدهزار تا یک میلیون فالوور بوده که تعداد لایک‌های آن‌ها را ۲۸.۳۳ درصد کاهش داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی تابناک لایک اینستاگرام سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • ببینید | پول بده لایک کن!
  • رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • پایان کار نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳؛ آغاز شلوغ ترین روز با رقابت تجربی ها
  • رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد