Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سگ به دو مرد در دزاشیب تهران حمله کرد و باعث مصدومیت آن‌ها شد، صاحب سگ هم اکنون در کلانتری ۱۰۱ تجریش حضور دارد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته خبر مصدوم شدن دو شهروند مرد بر اثر گازگرفتگی بر اثر یک سگ در خیابان دزاشیب به ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد.

با حضور ماموران در محل هر دو شهروند مصدوم شده به مرکز درمانی ارجاع شده که درنهایت یکی از آن‌ها در بیمارستان بستری شد؛ ماموران نیز صاحب سگ را به همراه سگ به کلانتری دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به جزئیات این حادثه اشاره و اظهار داشت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳-۲۲ در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر اینکه یک قلاده سگ در خیابان دزاشیب به دو شهروند آسیب رسانده است یک واحد گشت خودرویی و یک واحد گشت موتوری به محل اعزام شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد که مالک سگ شب‌ها سگ را برای گردش به خیابان می‌برد، اما در شب گذشته به علت سوء مصرف مواد حالش بد شده و در کنار خیابان می‌افتد؛ در همین اثنی یکی از شهروندان با مرکز اورژانس و پلیس تماس گرفته و جریان را اطلاع می‌دهد.

وی گفت: در تماس شهروند مذکور با مرکز اورژانس، متصدیان اورژانس از شهروند می‌خواهند تا علائم حیاتی فردی را که در کف خیابان افتاده بررسی کنند. به محض اینکه شهروندان برای بررسی به سمت فرد مذکور می‌آید سگ به شهروند حمله کرده و از ناحیه پا وی را مصدوم می‌کند؛ شهروند دیگری که از خیابان رد می‌شده این صحنه را دیده و به قصد کمک می‌آید که سگ اینبار وی را مصدوم می‌کند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: با توجه به نوع نژاد سگ که سگ گارد است می‌تواند تعداد زیادی را مصدوم کند هماهنگی‌ها انجام و دو اکیپ دیگر پلیس در صحنه حاضر شدند؛ درنهایت توانستند با استفاده از هولدر سگ را قلاده کرده و متوقف کنند.

وی ادامه داد: درنهایت اورژانس دو نفر مصدوم را به مرکز درمانی اعزام کرد؛ همچنان یکی از مصدومین در بیمارستان بستری است و نفر دیگر نیز که به علت دو فقره گازگرفتگی به صورت سرپایی درمان شده برای انجام آزمایش هاری در مرکز درمانی حضور دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله سگ شهروندان تهرانی گاز گرفتگی خیابان دزاشیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات