Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@20:23:19 GMT

خودروی تانک‌بر کیان‌۷۰۰ رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۰۹۶۱

خودروی تانک‌بر کیان‌۷۰۰ رونمایی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در مرکز بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش، از خودروی تانک‌بر «کیان ۷۰۰» رونمایی شد.

تانک‌بر «کیان ۷۰۰» با قدرت موتور ۷۰۰ اسب بخار و قدرت کشندگی ۲۰۰ تن، قابلیت حمل ۲ دستگاه تانک ۶۰ تنی را بر روی کشنده فوق سنگین «سلیمان-۳» دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزن این تانک‌بر ۱۷ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم بوده و تعداد محورهای آن ۱+۳ و ۱۲ دنده است.

همچنین، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از خط بازآماد و بازسازی تانک «چیفتن»، خط بازآماد و بازسازی تانک «اسکورپین»، خط بازآماد و بازسازی توپ‌های خودکششی و ادوات سنگین، خط بازآماد ادوات اپتیکی و خط بازسازی و بازآماد تریلر مرکز زرهرن بازدید کرد.

سردار سرتیپ علی عبداللهی، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ محسن دره‌باغی، معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار ابوالقاسم فروتن، رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید سردار سرلشکر باقری را همراهی کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو ارتش تانک بر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی