Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:52:43 GMT

«قدم زدن با انیمیشن» در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۱۱۲۸

«قدم زدن با انیمیشن» در اصفهان

ایسنا/اصفهان پس از دو اجرای موفق در تهران و وین اتریش، این بار، شهر اصفهان، روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه، مقصد سوم یک پیاده‌روی انیمیشنی می‌شود.

مدیر آسیفا اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره اظهار کرد: در برنامه «قدم زدن با انیمیشن»، نقشه‌ای تهیه‌شده که بر روی آن تعدادی مغازه مشخص‌شده‌اند. مخاطبان می‌توانند با توجه به این نقشه، به مغازه‌های تعیین‌شده سر بزنند و انیمیشن‌هایی که در صفحه نمایشگر آن‌ها پخش می‌شود را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مفضلی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه، ایجاد تعامل بین آحاد مردم و انیمیشن است. قدم زدن با انیمیشن، برای یافتن مخاطبانی فراتر از دایره افراد مطلع و علاقه‌مند به انیمیشن تلاش می‌کند و می‌خواهد، برای لحظاتی هم که شده سرمان را از گوشی‌هایمان دربیاوریم و با یک سبک جدید آشنا شویم.

وی تصریح کرد: فیلم‌های کوتاهی که در این طرح به نمایش درمی‌آید، عمدتاً بی‌کلام، هنری و تجربی هستند که پیش‌تر در تهران به نمایش درآمده‌اند و به خاطر اجرای طرح قدم زدن با انیمیشن در اصفهان، بخشی از تولیدات انیمیشن‌سازان اصفهان نیز در آن گنجانده‌شده است.

مفضلی خاطرنشان کرد: ۲۴ مغازه در خیابان جلفا و نظر، روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ درگیر اجرای طرح قدم زدن با انیمیشن در اصفهان هستند و گروه انیمیشن تجربه و آسیفا اصفهان با همکاری آرشیو ویدئویی پارکینگ، جامعه نیو مدیا، روابط عمومی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، برای برگزاری این برنامه تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انيميشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان اصفهان در این بیانیه با حمایت از اقدام قاطعانه فراجا در اجرای طرح نور که از مطالبات به حق جامعه اسلامی است از عموم مردم شهید پرور شهر اصفهان برای شرکت در این همایش دعوت کرده اند.

اجتماع مردمی برای قدردانی از اجرای طرح نور فراجا و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
دراین اجتماع مردم اصفهان از سردار رادان فرماندهی انتظامی کشور نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند و قرار است وی در این مراسم شرکت کند.

دیگر خبرها

  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد