Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی روز شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به این استان، گفت: بر اساس گزارش های رسیده،  تاکنون ۲ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال از تعهدات سفر سال های ۹۴ و ۹۸ رئیس جمهوری به استان تخصیص یافته است.

حسن پارسی‌پور اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این اعتبارات مربوط به تعهدات سفر امسال رئیس جمهوری و مابقی از تعهدات سفر سال ۹۴ وی به استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تعهدات مانده از سفر سال ۹۴ رئیس جمهوری به استان هم پیگیری و انجام می شود، خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهوری به استان تامین پنج هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این استان مصوب شد که سهم امسال از این اعتبارات، ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال بود و سال آینده نیز قرار است ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شود.  

وی گفت: علاوه بر آن سه هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال هم از منابع صندوق توسعه ملی به استان اختصاص یافته که بر این اساس در مجموع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان برای پروژه ها، ۹ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال است.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به تاکید دولت بر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان تا پایان سال ۹۹، افزود: پروژه های مهم استان شامل اتصال خراسان شمالی به خط ریلی با اجرای راه آهن جوین- اسفراین، تکمیل پروژه بزرگراه بجنورد- جنگل گلستان، مجتمع های آبرسانی و نیز پروژه های بخش آب و فاضلاب است.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: در حوزه اعتبارات تملکی، بخش زیادی از تخصیص ها به دستگاه های استان ابلاغ شده است.  

رضا رجب زاده اظهار داشت: بخشی از اعتبارات به استان و بخشی هم به صورت مستقیم در سطح ملی به وزارتخانه ها ابلاغ شده است.

وی، رشد فیزیکی اجرای برخی پروژه ها را مطلوب خواند و تصریح کرد: تلاش داریم برخی پروژه ها برای دهه فجر امسال به بهره بردای برسد اما تمام پروژه ها تا پایان سال ۹۹ به سرانجام خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: برای تحقق مصوبات سفر، نیاز است تا مدیران در استان پیگیری لازم را داشته باشند.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست در باره وضعیت تفاهم‌نامه های پیگیری شده در سفر رئیس جمهوری گفت: در این سفر ۱۷ تفاهم نامه مطرح شد که البته چهار مورد از این تعداد، به عللی امضا نشد.

محمود قنبری اظهار داشت: ۲ مورد از تفام نامه هایی که به امضا رسیده بود هم به علت تغییر در مدیریت ها، نیاز به پیگیری دوباره دارد.

وی گفت: ارزش ریالی تفاهم نامه ها ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است که به همین میزان نیز باید اعتبار ارزی برای آنها تامین شود.

کاروان دولت تدبیر و امید، ۲۳ تیرماه امسال به خراسان شمالی سفر کرده بود.  

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی اعتبارات حسن روحانی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی اعتبارات حسن روحانی کارآمدی دولت بجنورد خراسان شمالی اعتبارات حسن روحانی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال میرزایی رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان تایر کشور اظهار کرد: از ابتدای سال، شاهد افزایش نرخ نهاده‌های تایر هستیم و با افزایش نرخ بیست درصدی در رینگ تایرهای سبک، تولید تایر در کشور نیز افزایش قابل توجهی یافت.

وی افزود: با افزایش تولیدی که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است و با افزایش ۲۰ درصدی تولید در سال جاری، تمام نیازهای کشور را پوشش خواهیم داد.

رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان تایر در مصاحبه رادیویی تصریح کرد: با افزایش تولید غیر از رینگ ۱۳ شاهد هیچ گونه التهابی در تقاضا و عرضه تایر در کشور نیستیم. حتی می‌توان گفت که مردم می‌توانند سایزهای بالاتر از ۱۵ را نیز زیر قیمت مصوب تهیه کنند.

وی اظهار کرد: برای رینگ ۱۳ نیز حجم تولید افزایش خواهد یافت و این التهاب از بین خواهد رفت. در زمینه خودروهایی چون پژو ۲۰۶ التهاب در اواخر سال گذشته از بین رفت.

میرزایی افزود: با توجه به حجم بالای تولید نباید برای مردم سهمیه ایجاد کنیم. باید بستری را ایجاد کنیم که مشتری به راحتی احراز هویت شود و محدودیتی نیز برای ایشان ایجاد نکنیم؛ مثلاً برای یک مسافر که به شهر دیگر آمده است نباید از وی کارت سبز بخواهیم. برای این سامانه کافی است که کارت ماشین و کارت ملی همراه خریدار باشد و قرار نیست که این محدودیت‌های بیش از حد را اعمال کنیم.

رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان تایر تصریح کرد: معتقد هستیم اگر قرار به پایش است نباید شرایطی ایجاد کنیم که ثبت نام در سامانه‌ای انجام شود و هفته بعد به وی بگوییم که شما شرایط احراز یک تایر را دارید یا خیر؟ وقتی موجودی بازار مناسب است نباید نگران کمبود تایر باشیم زیرا هم تولیدات ما بالا و هم واردات مطلوب است. اگر قرار است ارز تولیدکننده را فراهم کنیم باید میزان فروش شرکت را نیز بالا ببریم.

وی اظهار کرد: نظر ما این است که شرایط سامانه باید به شکلی باشد که متوجه پایش نشود ولی در عین حال پایش هم انجام شود. دریافت کارت سبز و کد ده رقمی و استعلام از چهار سامانه برای دریافت یک لاستیک واقعاً کار صحیحی نیست. این در حالی است که با کد ملی و کارت ماشین به راحتی می‌توانیم استعلامات لازم را انجام دهیم.

میرزایی گفت: با توجه به اینکه حجم تولید در سه ماه گذشته افزایش یافته در زمینه تایر ۱۳ مشکل خاصی در روزهای آینده نخواهیم داشت.

کد خبر 6095611 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد