Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: نخستین جشنواره سراسری دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی کشور در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حجت اله مومنی»، امروز (18 آبان) در جمع خبرنگاران، افزود: اولین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی کشور23 آبان ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان افزود: شناسایی و معرفی خلاقیت و ابتکارات کانون‌ها، استفاده از تجارب ارزشمند مربیان، و شناسایی روش‌های نوین به‌منظور افزایش اثربخشی از اهداف این جشنواره سراسری است.

 

وی بیان کرد: تمرکز بر دانش‌آموز‌محوری، توسعه و ارتقای مهارت کارشناسان و مربیان کانون‌ها، استفاده از ظرفیت استان‌ها در برگزاری جشنواره و تحقق  شعار «هر دانش‌آموز یک مهارت»  از دیگر اهداف این جشنواره ملی است.

 

مومنی بیان کرد: کانون‌ها های فرهنگی و تربینی نقش مکمل در برنامه های آموزش و پرورش دارند.

 

وی با اشاره به اینکه تربیت صحیح دانش آموزان و تعمیق فرهنگی از اهداف کانون های فرهنگی و تربیتی است، افزود: در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کانون های فرهنگی و تربیتی نقش مهمی دارند.

 

مومنی بیان کرد: حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی و تربیتی بویژه در استان های کمتر برخوردار از دیگر برنامه های این همایش ملی است.

 

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: نخستین جشنواره سراسری دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی کشور طی 23 آبان ماه جاری به میزبانی  کانون ادب خرم‌آباد برگزار می شود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه 13 آبان ظهور امام زمان عج راهپیمایی 13 آبان خبرگزاری شبستان 13 آبان کانون فرهنگی و تربیتی همایش ملی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان