Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@20:22:59 GMT

جزئیات بیمه حوادث دانش‌آموزی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۱۸۹۲

جزئیات بیمه حوادث دانش‌آموزی اعلام شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌ فر در این باره افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تمامی دانش آموزان و کارکنان خود را تحت پوشش بیمه حوادث، درمان مازاد و مسئولیت مدنی بیمه‌شدگان در قبال یکدیگر اعم از مدیران، دست‌اندرکاران آموزش و پرورش، دانش آموزان و اشخاص ثالث قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعهدات این بخش را اعلام کرد و اظهار داشت: جبران غرامت فوت ناشی از حادثه به میزان ۱۰۰ میلیون ریال، جبران غرامت نقص عضو ناشی از حوادث به میزان یک میلیارد ریال، هزینه درمان سرپایی و بیمارستانی ناشی از هر حادثه به میزان ۲۰ میلیون ریال، هزینه درمان اعمال جراحی ناشی از بیماری مازاد بر سهم بیمه پایه به میزان ۲۰ میلیون ریال، هزینه خرید و پیوند کلیه به میزان ۳۰ میلیون ریال، جبران هزینه‌های کاشت حلزون برای ۱۰۰ نفر به صورت متمرکز در کل کشور برای هر نفر ۱۰۰ میلیون ریال، جبران ۳۰ مورد غرامت فوت ناشی از بیماری (غیرحادثه) که در مدرسه اتفاق افتاده باشد به صورت متمرکز به ازای هر دانش آموز ۱۰۰ میلیون ریال و جبران کمک هزینه خرید ۲۰۰ دستگاه سمعک به صورت متمرکز در کل کشور برای هر دانش آموز به میزان ۲۰ میلیون ریال از این جمله است.

کریمی‌ فر با بخش دوم بیمه‌نامه حوادث دانش‌آموزی را طرح جامع مسئولیت مدنی بیمه شدگان در قبال یکدیگر (مدیران، کارکنان، دانش آموزان) و اشخاص ثالث در فضاهای آموزشی و پرورشی و اماکن متعلق به آموزش و پرورش، اردوهای دانش‌آموزی و راهیان نور دانست و گفت: جبران غرامت فوت ناشی از حادثه در حد دیه کامل، جبران غرامت نقص عضو ناشی از حادثه بر مبنای نقص عضو و رای مراجع ذی‌صلاح تا حد دیه کامل، هزینه درمان سرپایی و بیمارستانی ناشی از حادثه به میزان ۱۰۰ میلیون ریال، جبران سایر هزینه‌های درمان ناشی از حوادث بیمه شدگان به میزان ۵۰۰ میلیون ریال برای هر نفر به صورت متمرکز در کل کشور به تعداد ۴۰ نفر و پرداخت دیه (تعدد دیات) برای پنج نفر از جمله تعهدات است.

برچسب‌ها حوادث خسارت بیمه وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث خسارت بیمه وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان حوادث خسارت بیمه وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد