Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی بابیان اینکه حدت و همدلی مردم با مسئولان عامل اصلی موفقیت‌هاست، گفت: در ایام اربعین حسینی در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان استان بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام استاندار ایلام ظهر امروز (18 آبان) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان، اظهار کرد: باوجوداینکه استان ایلام یک استان مرزی است و در محدوده نقاط حساس در حوزه مواد مخدر قرار دارد اما خوشبختانه یکی از پاک‌ترین استان‌های کشور در حوزه شیوع مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«قاسم سلیمانی دشتکی» بابیان اینکه استان ایلام رتبه دوم کشور را در ارزیابی‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کسب کرده است، گفت: موفقیت‌های حاصل‌شده در استان در حوزه‌های مختلف نتیجه وحدت و همدلی مردم با مسئولان و مجموعه دلسوزان استان است.

 

وی با تقدیر از مجموعه دستگاه‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه دادگستری استان و قوه قضائیه، نیروی انتظامی، سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و اداره کل اطلاعات استان، یادآور شد: شیوع مواد مخدر یکی از حربه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت ایران و جوانان است که مبارزه جدی و قاطع با سوداگران مرگ نقش مهمی در کاهش دسترسی به مواد مخدر دارد.

 

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم ایلام در حماسه بزرگ اربعین حسینی سال جاری و خدمات‌رسانی به زوار، تصریح کرد: حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در ایام محرم و صفر از مرز مهران تردد کرده‌اند که از این میزان ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در ماه صفر صورت پذیرفته است.

 

سلیمانی دشتکی بابیان اینکه مردم و مسئولان استان در کنار هم برگ زرین دیگری بر افتخارات استان افزودند، ابراز کرد: بیش از 62 درصد تردد زوار اربعین حسینی در سال جاری از مرز بین‌المللی مهران صورت گرفت و این امر نشان دهند ظرفیت و توانمندی استان ایلام است.

 

وی با تأکید بر اینکه استان ایلام به افتخاری برای کشور در عرصه‌های ملی و جهانی تبدیل‌شده است، افزود: خوشبختانه وحدت و همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی استان و مردم وجود دارد و این موفقیت‌ها نیز حاصل همین وحدت و انسجام است.

 

استاندار ایلام یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده در حوزه سرمایه‌گذاری استان ایلام با بیش از ۲۰۰ درصد سرمایه‌گذاری در صدر میزان سرمایه‌گذاری در چهارماهه نخست امسال در کشور قرارگرفته و در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، وزارت نفت ظرف یک سال گذشته حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کرده است.

 

سلیمانی دشتکی در پایان بابیان اینکه خاطرنشان کرد: طبق گزارش مرکز آمار ایران در تابستان امسال نرخ بیکاری استان به ۸.۷ درصد رسیده است که نسبت به مدت مشابه ۳ درصد کمتر و نسبت به سال ۹۶ حدود ۴ درصد کمتر شده است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان نماز جمعه مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان ظهور امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد آغاز امامت امام زمان عج خبرگزاری شبستان روز 13 آبان استان ایلام مبارزه با مواد مخدر نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد