Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:10:44 GMT

تسهیل تردد زائران پاکستانی در مرز میرجاوه

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۲۲۹۸

تسهیل تردد زائران پاکستانی در مرز میرجاوه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از یگان های مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: استان سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است و روابط بسیار خوبی با هر دو کشور داریم و از طرفی هم با پاکستان و عمان مرز دریایی مشترک داریم.

وی با اشاره به بازدید از مرزهای دریایی عنوان کرد: در راستای ارتقاء تعاملات با گارد ساحلی پاکستان، برنامه های مشترکی برای آینده در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم امنیت مطلوبی را در دریا و سواحل برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا روابط با کشور پاکستان را در سال جاری مطلوب عنوان کرد و افزود: در سال گذشته مشکلاتی در مرز مشترک با پاکستان داشتیم که با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته توسط مرزبانان دو کشور این مشکلات مرتفع و خلاءهای مرزی توسط مرزبانان پوشش داده می شود.

سردار رضایی با اشاره به بازدید و ملاقات مرزی فرماندهان مرزبانی ایران و پاکستان گفت: در این ملاقات تاکید بر پوشش خلاءهای مرزی، جاده های مرزی، ابنیه ها و مدیریت مشترک در مرز گفت و گو می شود.

وی اقدامات و تعامل مرزبانان دو کشور در سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:کلیه روابط ما با کشور پاکستان در حال رشد و توسعه بوده و این تعامل می تواند مشکلات مربوط به مرز را کاهش دهد.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در راستای تسهیل تردد زائران پاکستانی در مرز میرجاوه صورت گرفته،که این نشان از روابط خوب دو کشور دارد.

کد خبر 4767168 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان پاکستان سردار قاسم رضایی مرزبانی شورای شهر تهران زلزله شهرداری تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان محسن هاشمی بارندگی سازمان هواشناسی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی مرتضی سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ساخت پایانه مرزی کلاله آغبند مصمم بوده و با جدیت کار را پیش می برند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، داریوش امانی در بازدید از محل ساخت این پایانه در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می سازد.

داریوش امانی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه برای آزاد سازی زمین و پیش بینی سایت موقت، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهاربانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است، افزود: پیش بینی می شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله اغبند، بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی