Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در حالی از مسئولیت خود کنار گذاشته شد که گمانه‌زنی‌ها از حضور وی در فدراسیون فوتبال و همکار شدن با مهدی تاج حکایت دارند!

به گزارش مهر، خبری که روز پنجشنبه روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار گرفت ابهامات در مورد دلایل برکناری رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر را افزایش داد. فردی که چند ماه پیش در فاجعه فینال جام حذفی نقش پررنگی داشت و در کمیته استیناف تبرئه شد، چرا باید چند ماه بعد و در حالی که هیچ اتفاقی در سازمان لیگ رخ نداده بود از مسئولیتش برکنار شود؟

سعید فتاحی که چند سالی به مرد شماره یک مسابقات لیگ برتر تبدیل شده بود و بیشتر از رئیس سازمان لیگ و حتی رئیس فدراسیون فوتبال در رسانه ها دیده می شد و مصاحبه‌های پرتعدادش زبانزده بود، در شرایطی از مسئولیتش کنار گذاشته شد که از سوی سازمان لیگ دلیل خاصی برای این تصمیم اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کنار رفتن این مسئول خبرساز گمانه زنی ها در مورد دلایل برکناری اش آغاز شد و برخی عنوان کردند به خاطر مشکلاتی که در پرونده های قبلی وجود داشت از مسئولیتش کنار گذاشته شد. اما قویترین گمانه زنی که از سوی برخی افراد شاغل در سازمان لیگ نیز تایید شده، اختلاف شدید او با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ است.

در این مورد گفته می شود فتاحی و بهاروند در ماه های اخیر اختلاف نظر شدیدی داشتند و کمتر در نشست های مربوط به سازمان لیگ حضور مشترک داشتند. در نهایت این اختلاف نظر کار را به جایی کشاند که بهاروند عصر پنجشنبه در خبری کوتاه که روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار گرفت از سهیل مهدی به عنوان سرپرست جدید کمیته مسابقات نام برد و از زحمات سعید فتاحی هم تقدیر کرد.

جدا از اینکه دلیل برکناری سعید فتاحی از سازمان لیگ چه بود، این پرسش مطرح می شود که آیا او از ساختمان سازمان لیگ در ضلع جنوبی خیابان سئول به چند کوچه بالاتر خواهد رفت و در فدراسیون فوتبال مسئولیت خواهد گرفت؟

اخبار تایید نشده از احتمال ورود سعید فتاحی به فدراسیون فوتبال حکایت دارند. موضوعی که اگر تحقق پیدا کند با توجه به نحوه برکناری فتاحی از سازمان لیگ و اختلافات جدی او با حیدر بهاروند در نهایت شکاف عمیق میان فدراسیون و سازمان لیگ را علنی خواهد کرد چرا که در این صورت ساختمان شمالی سئول، گزینه مغضوب ساختمان جنوبی را به خدمت گرفته است!

آنچه مسلم است وجود اختلافات جدی بین حیدر بهاروند و سعید فتاحی قابل انکار نیست و اگر ماجرای ورود فتاحی به فدراسیون هم تحقق پیدا کند تردیدی باقی نخواهد ماند که سازمان لیگ و فدراسیون در یک مسیر موازی حرکت نمی کنند، همانطور که در ماه های گذشته موارد و مصادیق متعددی از اختلاف دو نهاد متولی فوتبال کشور از جمله در ماجرای فینال جام حذفی و همینطور قانون منع به کارگیری بازنشستگان یا برگزاری عجیب مراسم برترین های لیگ علنی شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اظهار نظری که پیرامون دلایل برکناری سعید فتاحی داشت عنوان کرد که قطعا از وی در بخش های دیگر استفاده خواهد شد. همین چراغ سبز نشان می دهد که فتاحی راهی فدراسیون فوتبال خواهد شد. اما اینکه با چه عنوانی همکاری با مهدی تاج را شروع کند مشخص نیست. شاید دبیرکلی فدراسیون و شاید هم جایگاه دیگری که بتواند همکار خوبی برای مهدی تاج باشد!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان