Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:44:39 GMT

مهار آتش‌سوزی در دودکش منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۲۳۳۵

مهار آتش‌سوزی در دودکش منزل مسکونی

به گزارش خبرگزاری مهر، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، آتش نشانان ایستگاه ۲۵ به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۶:۰۰ ظهر دیروز به سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان موج رهسپار شدند.

احمد زاهدی افسر آماده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: در زمان رسیدن نیروهای عملیات مشاهده شد از پشت بام یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی تک واحدی به مساحت تقریبی ۱۵۰ متر مربع مقدار زیادی دود و شعله به بیرون زبانه می کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از تخیله دود واحدها و هدایت ۱۵ نفر از ساکنین به بیرون از ساختمان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

افسر اماده منطقه دو عملیات تصریح کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی ساختمان و نیز ارائه نکات ایمنی به ساکنین ساختمان، به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 4767184

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی مهار آتش سوزی آتش سوزی شورای شهر تهران زلزله شهرداری تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان محسن هاشمی بارندگی سازمان هواشناسی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی مرتضی سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور