Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مطالبات استقلال و پرسپولیس از یکی از اپراتورها این هفته پرداخت خواهد شد.
به گزارش آریا به نقل از باشگاه استقلال، باتوجه به مشکلات مالی فراوان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و طبق پیگیری‌های انجام شده توسط وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز جلسه‌ای در دفتر معاونت ورزش قهرمانی بین مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت و مدیران اپراتور همراه اول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست محمدرضا داورزنی، معاون وزیر، امیرحسین فتحی و کامران منزوی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال) محمدحسن انصاری‌فرد و علی رغبتی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس) حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت همراه اول و معاونین ایشان حضور داشتند و پس از بحث و تبادل نظر و پیرو حسن نیت شرکت همراه اول، مقرر شد ظرف 48 ساعت آینده نسبت به پرداخت مطالبات دو باشگاه اقدام لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت مطالبات استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم