Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با سفر رئیس جمهور فرصتی استثنایی به‌وجود آمده تا نزدیک به دوهزار میلیارد بودجه ملی برای طرحهای عمرانی یزد اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سفر رئیس جمهور به یزد نوشت: توسعه شهری و استانی تنها به همت مسولان خلاصه نمی شود بلکه همدلی و همراهی تمامی مردم را می خواهد که شهر اصفهان در همسایگی ما نمونه بسیار خوبی از آن را به نمایش می گذارد چرا که وقتی پای منافع شهر و استانشان میان باشد تمام سلایق سیاسی و اجتماعی اختلافات را کنار گذاشته و با تمام ظرفیت به میدان میایند تا حداکثر اعتبارات ملی را به استانشان اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یزد هرگز از این اعتبارات ویژه ملی بهره‌ای نبرده یا حداقل شهرداری یزد تاکنون هیچ اعتبار ملی را طی سال‌های گذشته جذب ننموده اما در این سفر هیئت دولت با درایت و جدیت مسولان شهری و استانی به‌ویژه استاندار جوان و پرتلاش و معاونین توانایش فرصتی استثنایی به‌وجود آمده تا نزدیک به دوهزار میلیارد بودجه برای طرحهای عمرانی اختصاص یابد آنهم در بخشهای حمل و نقل شهری و حومه ای،زیست محیطی ،صنایع الکترونیکی.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: این اتفاق می تواند مسیر توسعه یزد را متحول و استان را به سوی بهبود شرایط اقتصادی و کاهش بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی رهنمون باشد پس برای منافع شهری و استانی از حصور هیئت دولت استقبال کنیم فقط به خاطر یزد استاندار و مسولان دلسوزی را که با زحمت فراوان این سفر را ترتیب داده‌اند تنها نگذاریم.

گفتنی است، حسن روحانی رئیس جمهور فردا (یکشنبه) به شهر یزد سفر خواهد کرد.

کد خبر 396150

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر يزد سفر استانی توسعه شهری حسن روحانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم