Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که به نظر می‌رسید تیم فوتبال استقلال با برد ۵ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان به آرامش رسیده باشد، اما اظهارات آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری نشان داد که وضعیت آبی‌پوشان به لحاظ مالی خوب نیست.

در رختکن، برخی از بازیکنان باتجربه سراغ استراماچونی رفتند تا درباره شرایط مالی بازیکنان جوان صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنان گفت بازیکنان جوان شرایط مالی خوبی ندارند و دریافتی‌های‌شان آنقدر کم بوده که نمی‌توانند به زندگی‌شان برسند. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان ضمن تأیید صحبت‌های آنها گفت که خود و دستیارانش هم دستمزد ماه‌های اخیر را نگرفته‌اند.

همین مسئله باعث شد تا استراماچونی از وریا غفوری بخواهد به نشست خبری بیاید تا به عنوان نماینده بازیکنان درباره مشکلات مالی صحبت کند. باشگاه استقلال و به خصوص اعضای هیئت مدیره هم در تلاش هستند تا حقوق عقب افتاده استراماچونی و دستیارانش و همچنین بازیکنان را هم پرداخت کند.

منبع: میزان

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم

12 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان فصل 2011/12، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. ابتدا چلسی با گل های رامیرز و دیدیه دروگبا از حریف پیش افتاد اما در ادامه اندی کارول اختلاف را به حداقل رساند. نتیجه 2-1 اما تا پایان پابرجا ماند تا چلسی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.

دانلود (14.8MB)

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • استقلال جریمه مالی شد
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم