Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سارق با ورود به منزل هافبک برزیلی تیم فوتبال ناپولی، مقداری از اموال او را ربودند اما ظاهراً هدف اصلی آنها چیزی جز سرقت بوده است. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتادلواسپورت، منزل آلان مارکس لوریرو هافبک تیم فوتبال ناپولی در شهر ناپل شب گذشته (جمعه) مورد هجوم گروهی سارق واقع شد و این بازیکن برزیلی نگران آن است که او هدف تلافی‌جویی برخی از هواداران تیم قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام گاتزتا دلواسپورت و پایگاه خبری «سی‌گونفیا لارته»،  سارقان با خرد کردن شیشه پنجره‌های خانه آلان، وارد اتاقی شده‌اند که گاو صندقی در آن قرار داشت. آنها حتی در این گاو صندوق را هم باز کرده‌اند اما با این حال به جز چند چیز کم ارزش، دیگر محتویات گران‌بهای داخل آن را به سرقت نبرده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های محلی آلان یکی از اصلی‌ترین عوامل سرپیچی بازیکنان ناپولی از دستور مالک باشگاه برای رفتن به اردوی تنبیهی یک هفته‌ای بوده است. او و هم‌تیمی‌‌هایش سه‌شنبه شب پس از تساوی خانگی مقابل سالزبورگ بی‌اعتنا به دستور اورلیو دلورنتیس به جای بازگشت به مرکز تمرینی تیم، به منازل‌شان برگشتند و خشم مالک باشگاه و هواداران را برانگیختند.

وکلای مالک ناپولی، ناجی آنچلوتی شدند

به همین دلیل اکنون برخی رسانه‌‌های محلی گزارش کرده‌اند که آلان نگران است قربانی تلافی‌جویی هواداران خشمگین ناپولی شده باشد و این حرکت آنها باز هم تکرار شود آن هم در شرایطی که همسر او باردار است.

ظاهراً حمله سارقان به منزل آلان زمانی صورت گرفته که همسر او در خانه‌اش حضور داشته اما دو فرزند او به همراه پرستارشان بیرون از خانه بوده‌اند.

آلان در بازی امروز تیمش مقابل جنوا در هفته دوازدهم سری A حضور نخواهد داشت اما دلیل آن مصدومیت است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایتالیا سری A ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری A ناپولی فوتبال ایتالیا سری A ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیش‌تر عنوان کرده‌اند.

از سوی دیگر «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی بیان کرد: کابینه نتانیاهو باید میان بازگرداندن اسیران، و بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

«بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی تاکید کرد: بازگرداندن اسیرانی که کابینه در هفتم اکتبر در حقشان کوتاهی کرد با وجود اهمیت موضوع جنگ ما علیه حماس، از ورود به رفح مهم‌تر است.

گانتز همچنین بیان کرد: این کابینه اگر توافقی را که اسیران را بازگردانَد و از حمایت سرویس‌های امنیتی برخوردار باشد رد کند مستحق تداوم نخواهد بود.

این در حالی است که «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

کد خبر 6091396

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند