Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@22:22:14 GMT

معرفی مدیران دو بخش جشنواره مهر مادر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۰۶۰

معرفی مدیران دو بخش جشنواره مهر مادر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر در هفت بخش فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند، شعر و ترانه، داستان کوتاه، خاطره، نقاشی، پوستر و عکس برگزار خواهد شد که هر بخش توسط یکی از صاحب نظران فرهنگی و هنری مدیریت می‌شود.

کورورش پیرو معاون بخش عکس جشنواره در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس، پیش از این دبیر بخش مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم فجر(سه دوره)، تئاتر فجر (یک دوره)، فیلم مقاومت (پنج دوره)، تئاتر رضوی (سه دوره)، فیلم یاس (دودوره)، فیلم شهر(یک دوره) و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده است.

در بخش دیگری از جشنواره فیلم‌های داستانی و مستند مورد داوری قرار می‌گیرند که معاونت این بخش را حسن امجدی مقدم تهیه‌کننده سینما و تلویزیون برعهده دارد.

او پیش از این مشاور و معاون دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم (سینمایی) کیش، معاون دبیر دو دوره جشنواره فیلم‌های اجتماعی پلیسی، معاون دبیر و مشاور شش دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس و مقاومت و… بوده است.

نخستین دوره جشنواره با موضوع روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران و محوریت مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، نقش شیر مادر در تغذیه نوزادان، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر در خانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ، آداب و رسوم، نقش مادربزرگ در تحکیم و انسجام خانواده و ... برگزار خواهد شد.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1319210

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران هنرهای تجسمی هنرمندان زلزله تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس موسیقی بازار طلا و ارز باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم کاریکاتور مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان