Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با استاد دانشگاه روئن فرانسه درباره فقدان برنامه آنارشیست‌ها برای جایگزینی نهاد دولت، گفتگو با فاضل جمشیدی درباره تاثیر رادیو و تلویزیون در بهبود وضعیت فعلی موسیقی، گفتگو با ایرانشناس قرقیزستانی درباره زبان فارسی، گفتگو با سرپرست و موسس گروه موسیقی بانوان هراس قوچان درباره مسائل مربوط به اجراهای موسیقی بانوان، خبر کنار گذاشتن فیلمی از نیجریه در اسکار و اعتراض به این موضوع، برگزاری نشست نقد و بررسی جشنواره تئاتر فتح خرمشهر، برگزاری نشست پژوهشی جشنواره موسیقی نواحی و صحبت‌های کاوه آفاق در برنامه سلام صبح بخیر از جمله اخباری است که روز شنبه (هجده آبان ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنارشیسم، برنامه‌ای برای جایگزینی با نهاد دولت ندارد

استاد علوم سیاسی دانشگاه روئن فرانسه (فینی سیمون)، معتقد است که آنارشیسم به رغم نگاه بسیار استعلایی و آزاداندیشانه نسبت به ذات انسانی، هرگز نتوانسته که جایگزینی برای نهاد دولت ارائه دهد.

سبد فرهنگی جامعه صرف کنسرت‌ مهران مدیری و محمدرضا گلزار می‌شود

فاضل جمشیدی درباره تاثیر رادیو و تلویزیون در بهبود وضعیت فعلی موسیقی می‌گوید: اگر تلویزیون و رادیو می‌خواهند به موسیقی خدمت کنند، برنامه‌ای مانند «گلها» تولید کنند. این دو رسانه می‌توانند در روز دو تا سی دقیقه از وقت خود را به چنین برنام‌هایی اختصاص دهند.

زبان فارسی کامل‌ترین زبان دنیاست

ایرانشناس قرقیزستانی معتقد است: ایران کشوری با تمدن کهن است و می‌توان از آن به عنوان یکی از غنی‌ترین و قدیمی‌ترین تمدن‌های دنیا نام برد. تمدن ایران و میراث جهانی آن که در یونسکو به ثبت رسیده، برای همه گردشگران بسیار جذاب است.

ایران رنگین‌کمان اقوام است/ نماینده کردها و فارس‌های منطقه‌مان هستیم

سرپرست و موسس گروه موسیقی بانوان هرای درباره محدودیت‌های بانوان در اجرای موسیقی و حضور در جشنواره‌ها گفت: جشنواره‌ها قوانین و چارچوب‌هایی دارد که اگر بانوان آنها را بپذیرند، می‌توانند در رویدادهای مختلف شرکت کنند. همانطور که من اعضای گروهم در جشنواره‌ها حضور می‌یابیم.

هیچ کشوری انتخاب نمی‌کند مستعمره چه کشوری باشد/ فیلمی از نیجریه را به خاطر زبانش کنار گذاشتند

آکادمی اسکار فیلم سینمایی شیردل، نماینده کشور نیجریه را از اسکار 2020 کنار گذاشت.

نمایش با مخاطب تحلیل می‌شود/ تا زمانی که اجزای یک اثر را تعریف نکردیم، وارد حیطه نقد نمی‌شویم

سومین جلسه نقد و بررسی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور حمیدرضا آذرنگ، سعید محبی، جواد روشن و عبدالرضا نصاری از منتقدان تئاتر برگزار شد.

موسیقی مهاجران کرد به پیدایش پاپ کردی منجر شده است

یکی از نشست‌های پژوهشی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی به پژوهش‌های پرنگ فرازمند یکی از محققان ساکن سوئد پرداخته شد.

چه کسی کاوه آفاق را تهدید به مرگ کرد؟ / حامد بهداد می‌توانست یکی از خواننده‌های بزرگ ایران باشد

کاوه آفاق با اعلام این خبر که برای یک سریال شبکه سه قرارداد بسته‌ام، افزود: ساز تخصصی‌ام گیتار است. ۲۰ سال از اینکه ساز می‌زنم و موسیقی کار می‌کنم و پیش استاد می‌روم می‌گذرد اما هنوز همچنان روزی چند ساعت تمرین می‌کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه دولت خرمشهر دومین جشنواره کاوه آفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وقتی از نعیمه نظام دوست پرسیده شده که دوست دارد با کدام بازیگر مرد سینما ازدواج کند، با ذوق نام مهران مدیری را گرفت، مهران مدیری برای نخستین بار خجالت زده شد. این لحظات بامزه از برنامه اسکار را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون