Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@07:34:52 GMT

واکنش انصاری‌فرد به محرومیت انصاری‌فرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۱۸۸

واکنش انصاری‌فرد به محرومیت انصاری‌فرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هر اتفاقی رخ می‌دهد سریع علیه این باشگاه رای صادر می‌شود.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: الان شرایط تیم خوب است و در بین مدعیان قهرمانی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب است که بعد از ۱۰ بازی تیم ما در بین چهار تیم اول جدول است که البته اگر پنالتی ما در بازی برابر ماشین‌سازی تبریز به گل تبدیل شده بود الان شرایط بهتری داشتیم. امیدوار هستیم در چند بازی آینده که با تیم‌هایی غیر مدعی قهرمانی مسابقه داریم بتوانیم عملکرد خوب‌مان را ادامه دهیم. البته بازی کردن در مقابل این تیم‌ها همیشه سخت‌تر است چون آن‌ها چند برابر توانشان تلاش می‌کنند تا برابر پرسپولیس نتیجه بگیرند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شیوه و تاکتیک بازی پرسپولیس رضایت‌بخش است یا خیر؟ گفت: با توجه به نفراتی که در اختیار داریم باید بهتر از این‌ها بازی کنیم. فکر می‌کنم بعد از گذشت ۱۰ هفته آقای کالدرون ترکیب تیم‌اش را شناخته است و امیدواریم در بازی‌های آینده شیوه‌ بازی‌های ما بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ایسنا به قرارداد جونیور براندائو با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تا نیم فصل باید صبر کنیم چون این بازیکن برزیلی بازیکن پرسپولیس است کاری نمی‌توانیم انجام دهیم تا آقای کالدرون درباره‌ی او تصمیم‌گیری کند. باید منتظر باشیم تا ببینیم سرمربی تیم درباره بازیکنان چه تقاضایی دارند که آن‌ها را انجام بدهیم اما فعلا درخواست جذب یک مهاجم را داده است.

انصاری‌فرد هم‌چنین درباره آخرین وضعیت اختلافات برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما در نهایت با برانکو توافق خواهیم کرد و هواداران نگران این موضوع نباشند. آن مصاحبه‌هایی که از آقای برانکو در برخی از رسانه‌ها منتشر می‌شود مورد تایید ما نیست مساله‌ای که مهم است این است که ما پیشنهاد خوبی را به آقای برانکو داده‌ایم و مطمئنم او هم در نهایت برای رسیدن به یک توافق با ما مذاکره خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم‌چنین درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم ادامه داد: تا قبل از بازی برابر نفت مسجد سلیمان مبلغی را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد تا ان‌شاءالله مشکلات کم‌تر شود البته مشکلات مالی زیادی داریم چون شکایت‌های مختلف به مرور به دست‌مان می‌رسد. وضعیت مالی باشگاه الان چندان مناسب نیست اما تلاش می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره‌ی وضعیت ماریو بودیمیر هم گفت: این بازیکن هم از پرسپولیس شکایت کرده است ما مجبور هستیم مبلغی به او بدهیم، اما دفاعیات خودمان را فعلا ارسال کرده‌ایم تا ببینیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد.

انصاری‌فرد در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما از کمیته انضباطی گله‌مند هستیم متاسفانه هر اتفاقی رخ می‌دهد خیلی سریع علیه باشگاه پرسپولیس رای صادر می‌کنند. من این گلگی را به آقای حسن زاده گفته‌ام و در حالی که اتفاقات بدتری رخ می‌دهد اما همه رای‌ها علیه پرسپولیس است؛ آن‌ها باید دلیل صدور آرا را به پرسپولیس توضیح بدهند. من به آقای حسن‌زاده هم گفته بودم که مشابه اتفاقاتی که برای پرسپولیس رخ می‌دهد را بی‌پاسخ گذاشته‌اید و مرتب برای پرسپولیس رای صادر می‌کنیم. ما انتظار داریم آقای حسن‌زاده نسبت به گله‌ها و سوالات ما پاسخگو باشند تا ما هم بتوانیم پاسخ هواداران‌مان را بدهیم. الان درباره این آرا هیچ پاسخی برای هواداران‌مان نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد حسن انصاری فرد تيم فوتبال پرسپوليس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی انصاری، با بیان اینکه آب‌های بسته بندی دارای مزایای متعددی هستند، از عدم وجود آلودگی‌های میکروبی و انگلی بیماری‌زا، وجود محدوده‌های مجاز املاح و فلزات سنگین و آفت کش‌ها به عنوان بخشی از این مزایا یاد کرد و گفت: دلیل کنترل کیفیت این محصولات در محل تولید از منبع اصلی آب گرفته تا پایان فرایند است در حالی که برای آب چاه کنترلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اظهارنظر در مورد اینکه مصرف آب چاه فقط منجر به بروز سنگ کلیه می‌شود، غیرمسئولانه و غیرکارشناسی است، یادآور شد: آب چاه‌ها ممکن است آلودگی‌های زیادی داشته باشند که ممکن است به دلیل نزدیکی به مناطق مسکونی، کشاورزی، مراکز صنعتی و منابع دیگر آب‌های زیرزمینی متصل آلودگی به ترکیبات آلی، نیترات و سولفات داشته باشد.

انصاری ادامه داد: در تولید و عرضه آب‌های بسته بندی، فرآیندهای صنعتی رعایت شده و مجوزهای لازم پس از بررسی‌ها و آزمایشات متعدد اخذ می‌شود. هر محصول یک شرایط نگهداری دارد که توسط تولید کننده در بسته بندی محصول، اعلام می‌شود که مصرف کننده، فروشنده و توزیع کننده ملزم به رعایت الزامات انبارداری، حمل و نقل و نگهداری هستند.

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو تاکید کرد: اگر شرایط نگهداری هر محصولی رعایت نشود، طبیعی است که شاید خطراتی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد و این هم محدود به یک فرآورده مانند آب بسته بندی شده نیست. ظروف بسته بندی پت در ایران و دنیا، مختص آب‌های آشامیدنی نیست بلکه در نوشابه‌ها، روغن‌های خوراکی، برخی لبنیات و شیشه‌های شیرخوری کودکان نیز از مواد پت استفاده می‌شود.

کد خبر 6097527 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)