Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:19:16 GMT

تامین سیمان رایگان مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۲۸۸

تامین سیمان رایگان مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: سیمان لازم برای احداث و تعمیر مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی به صورت رایگان توسط این بنیاد تامین می‌شود.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و خسارت دیدگان مناطق زلزله زده، اظهارکرد: تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی و تعمیر مناطق آسیب دیده از زلزله اخیر به صورت رایگان توسط بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده، افزود: بنیاد مستضعفان در صورت اعلام نیاز مسئولان مربوطه آماده هرگونه کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده است.

گفتنی است، بنیاد مستضعفان تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار تن از سیمان مورد نیاز برای بازسازی و تعمیر مناطق آسیب دیده از سیل ابتدای سال ۹۸ و همچنین سیمان مورد نیاز برای تعمیر مناطق آسیب دیده شهرستان سرپل ذهاب در زلزله سال ۹۶ را نیز به صورت رایگان تامین کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله آذربايجان شرقي بنياد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران