Web Analytics Made Easy - Statcounter

برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم  در سفر به استان سیستان و بلوچستان و با حضور در دانشگاه زابل از زیرساخت‌ها، دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانشگاه زابل در بیستمین سال تأسیس آن بازدید کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه زابل، دکتر برومند در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه زابل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس از پردیس جدید دانشگاه و نیز مرکز همایش‌های بین‌المللی آیت ا… هاشمی رفسنجانی (ره) و ساختمان آزمایشگاه‌های مرکزی و کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور در مجتمع آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بقیه الله الاعظم (عج) و بازدید از پروژه‌های الگویی، ترویجی و کارآفرینانه‌ی دانشگاه زابل شامل نهالستان زیتون، گلخانه چینی؛ مزارع پرورش شترمرغ و گاو سیستانی، صنایع بسته‌بندی چای ترش و استحصال روغن‌زیتون، دریاچه مصنوعی و مجتمع سنتی هامونک، نهالستان گیاهان مثمر و مزارع چای ترش و گیاهان دارویی از دیگر برنامه‌های سفر وی به دانشگاه زابل بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه زابل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور