Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیض الله پاسره بعدازظهر شنبه در جمع  خبرنگاران افزود: این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی بیان داشت: در راستای اجرای پروژه ها در این بخش در استان ۱۷  میلیارد تومان تفاهم نامه با بنیاد برکت داریم که در شهرستان گچساران نیز مجتمعهای مهمی در راستای ارتقای وضعیت بهداشتی و آبرسانی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسره اظهار داشت: یکی از این پروژه ها، مجتمع آبرسانی باباکلان است که ۳۰ درصد جمعیت روستایی این شهرستان را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شهرهای استان از آب شرب سالم بهره مند هستند، گفت: ۳۱ درصد جمعیت شهری استان نیز دارای شبکه فاضلاب هستند.

پاسره تصریح کرد: همچنین پروژه آبرسانی به هشت روستای استان نیز با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال اجرایی شد.

وی این پروژه را شامل دو باب مخزن به حجم ۶۰۰ متر مکعب، ۱۸ کیلومتر خط انتقال عنوان کرد.

کد خبر 4767330

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد گرگان تئاتر کودک و نوجوان پدافند غیرعامل بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان

عبدالحمید حمزه‌پور  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان  افزود: برای آبرسانی به این شهرها و روستاها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: سال گذشته طرح آبرسانی به ۶ شهر و ۱۵۶ روستا در قالب ۶۶ طرح با سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر از جمعیت این استان به آب پایدار دست یافتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به میزان ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان انجام شد.

حمزه‌پور گفت: جهاد آبرسانی به شهرها و روستاهای به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو بوده که این مهم باعث افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

در حال حاضر سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود؛ از این میزان ۴۰ درصد از طریق چاه‌ها، ۳۵ درصد از طریق آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سدها و بخشی از چشمه‌ها تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی