Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه سواحل این استان نسبت به سایر استان‌های شمالی کمتر در معرض تصرف قرار گرفته است، گفت: حدود ۲ کیلومتر از سواحل استان از سال‌های گذشته تاکنون تصرف شده که از امروز دستگاه‌های تصرف‌کننده باید این اراضی را تخلیه کنند. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان گلستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در سواحل می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی و گردشگری این استان را فراهم کند اظهارداشت: سهم استان گلستان از سواحل دریای خزر حدود 131 کیلومتر بوده که خوشبختانه نسبت به سایر استان‌های حاشیه خزر، تصرفات و دست‌اندازی‌های کمتری به آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر رفع تصرف غیرمجاز اراضی ساحلی در استان گفت: هرچند این اتفاق به صورت محدود در استان رخ داده اما همه دستگاه‌ها و متولیان اجرایی باید برای خلع ید این اراضی پای کار باشند.

ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به نحوه واگذاری برخی اراضی ساحلی قشمورود دادستانی به قراردادهای واگذاری اراضی ساحلی در قشمورود دستگاه قضایی گلستان به موضوع واگذاری اراضی ساحلی بندرگز به بخش خصوصی

استاندار گلستان سواحل و دریا را سرمایه‌ای ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: حفظ حریم سواحل در اجرای پروژه‌ها و حفاظت و حراست این عرصه‌ها از دست‌اندازی‌های غیرمجاز عده‌ای سودجو، وظیفه‌ای مهم است.

وی با تأکید بر رعایت حریم 60 متری دریا در نوار ساحلی استان گفت: از 980 کیلومتر سواحل دریای خزر حدود 180 کیلومتر آن به صورت غیرقانونی تصرف شده است که باید آزادسازی شود.

حق‌شناس تأکید کرد: کمتر از 2 کیلومتر از سواحل استان گلستان تصرف شده است که براساس مصوبه این جلسه، از همین امروز باید دستگاه‌های تصرف‌کننده، این اراضی را تخلیه کنند.

 انتهای پیام/ 582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات کارگران گفت: یکی از اصلی‌ترین این موضوعات عدم رعایت طبقه‌مندی مشاغل در برخی واحدهای تولیدی است که در این زمینه بنده پیگیر رفع این مشکل هستم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان با استاندار زنجان و مسئولان حوزه اقتصادی استان زنجان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به جایگاه والای کارگران در کشور گفت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه درد کارگران را درد خود می‌دانم گفت: طبقه‌بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان تأکید کرد: طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود چرا که معتقد هستیم نباید حق کارگران ضایع شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من بوده است.

به گزارش تسنیم ، در ابتدای مراسم جمعی از حضار به نمایندگی از جامعه کارگری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی