Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بر اساس اعلام اورژانس کشور استان تهران از ابتدای مهر ماه تاکنون بیشترین آمار مسمومیت با گاز CO (کربن‌منوکسید) را داشته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین آمار اورژانس کشور از ابتدای مهر تا ۱۷ آبان ماه استان تهران با ۱۰۵ نفر بیشترین آمار مسمومیت با گاز CO (کربن‌منوکسید) را داشته است که از این تعداد ۳۸ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۶۶ نفر در محل درمان شدند متاسفانه یک نفر در این استان بر اثر مسمومیت با گاز CO جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از استان تهران، خراسان رضوی با ۷۸ نفر بیشترین آمار مسمومیت با گاز CO (کربن‌منوکسید) را در این بازه زمانی دارد از این تعداد متاسفانه سه نفر فوت کردند و ۵۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

استان آذربایجان شرقی نیز در رتبه سوم گازگرفتگی قرار دارد. در این استان ۵۵ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و چهار نفر در اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس اطلاعات اورژانس کشور بیشترین فوتی در اثر مسمومیت با گاز CO به ترتیب در استان فارس با شش نفر فوتی و در استان مازندران با پنج نفر فوتی گزارش شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر

بر اساس آمار سازمان انرژی اتمی، در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

 تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته ۴ بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند