Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه موزه بتهوون، به مناسبت روز جهانی میراث دیداری و شنیداری خانه موزه بتهوون از متن و دست خط بهرام بیضایی که برای مجموعه «صدای طهرون قدیم» مرتضی احمدی نوشته شده است، رونمایی کرد.

آلبوم «صدای طهرون قدیم» مرتضی احمدی آبان‌ماه سال ۱۳۸۹ همزمان با تولد مرتضی احمدی توسط موسسه آوای خورشید منتشر شد و تاکنون چهار شماره از آلبوم «صدای طهرون قدیم» منتشر شده که این یادداشت در همه شماره‌های این آلبوم هم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمستان سال ۱۳۹۷ هم صفحه گرامافون این آلبوم برای اولین بار در دوران پس از انقلاب منتشر شد.

در بخشی از این یادداشت آمده است: «آن مرد گنجی در سر دارد که میان شما پخش می کند. گنج مردم نادار؛ مردمان دریغ شده! گنجی از ناداری گردآوری شده از روزمرگی.»

روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه اصل این متن و دستخط در خانه موزه بتهوون رونمایی شد و تا ۲۵ آذرماه که موضوع نمایش موزه تغییر می‌کند در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دارد.

به پیشنهاد یونسکو ۲۷ اکتبر هرسال به عنوان روز جهانی میراث دیداری و شنیداری با هدف حفظ مجموعه‌های دیداری‌-‌ شنیداری مانند فیلم، رادیو و سایر منابع صوتی-‌تصویری نامگذاری شده است.

علاقمندان به بازدید از این دستخط و متن می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به خانه موزه بتهوون واقع در خیابان کریم خان زند، میرزای شیرازی، شماره ۶۹ مراجعه کنند.

کد خبر 4767310 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: یونسکو بهرام بیضایی میرزای شیرازی مرتضی احمدی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران سینمای مستند بازیگر سینما سریال ایرانی موسیقی کلاسیک موسیقی نواحی کارگردان سینما کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم شیاطین سرخ در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم منچستریونایتد برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به منچستریونایتد رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن دوم شیاطین سرخ را مشاهده می‌کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما | ویدئو
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود