Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم‌وندی، گفت: مدیران و مسئولان باید با کارآمدی بیشتر اعتماد مردم به نظام را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، تقی رستم‌وندی امروز(18آبان) در پنجمین کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت و زنان استان کردستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید با کارآمدی بیشتر اعتماد مردم به نظام را بیشتر کنندزیرا مسئولان خدمت گذران مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیگیری و رفع مشکلات، مطالبات و انتظارات مردم و مسئولین از اهداف اصلی سفرمان به کردستان است.

 

معاون وزیر کشورتصریح کرد: وضعیت و شرایط اقتصادی کشور سخت است و با توجه به اینکه حوزه آسیب‌های اجتماعی بودجه اندکی دارد با توجه به آن باید رویکرد خود را تنظیم کنیم.

وی افزود: منابع جدید موجود نیست و منابع قدیمی نیزبا محدودیت همراه است.

 

رستم‌وندی در ادامه بااشاره به دفاتر تسهیلگری تصریح کرد: اگر دفاتر تسهیلگری غیر از مراکز استان، در شهرستان‌های کشور ایجاد شود، آمار و شاخص‌های جابجا شده و در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی افزود:  در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده که آسیب‌های اجتماعی ۲۵ درصد کاهش یابد.

 

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با تاکید بر استمرار برخی فعالیت‌ها در حوزه اجتماعی افزود:  در حوزه اجتماعی نیازمند زمان هستیم،زیرا برای رسیدن به نقطه مطلوب به فعالیت‌های اجتماعی مستمر در این حوزه زمان نیاز است.

 

رستم‌وندی بیان کرد:کارهای موفقیت‌آمیز در حوزه اجتماعی می‌تواند مانع بحران و مشکلات در حوزه سیاسی و امنیتی شود.

 

وی درادامه افزود: کردستان در حوزه دفاتر تسهیل‌گری توفیقات خوبی کسب کرده و در محلات حاشیه‌‌نشین اقدامات موثری را انجام داده است.

 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر اعتبارات حوزه اجتماعی در استان کردستان با توجه به افزایش آسیب‌ها، افزایش داشته است هرچند این میزان جوابگو نبوده است.

 

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان نماز جمعه ظهور امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی آغاز امامت امام زمان عج خبرگزاری شبستان کارآمدی بیشتر نظام مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" در هنگ مرزی بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند