Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر از مجموع ۲۵۰ نفر شرکت کننده در سایت انجمن عکاسان خراسان رضوی ۱۲۸ نفر از خراسان رضوی هستند، گفت: نهمین جشنواره ملی عکس رضوی ۱۲ الی ۱۴ آذر ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا محمدی» امروز شنبه (۱۸ آبان) در نشست خبری نهمین جشنواره ملی عکس رضوی که در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد؛ بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره عکس رضوی امروز هجدهم آبان ماه بوده است اما با درخواست هایی که دستگاههای مختلف در شهرهای دیگر برای تمدید ارسال آثار شده بود، تا ۲۵ آبان تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه افراد برای ارسال عکس های خود به سایت انجمن عکاسان خراسان رضوی به نشانی www.Khorasanpgotographers.com مراجعه کنند؛ افزود: برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره و اطلاع رسانی گسترده، با دستگاههای مختلف مکاتباتی صورت گرفته است و اخیرا هم گزارش فراخوان و پوستر با تمدید ارسال عکس برای سایت فوکوس ارسال شده است تا به اطلاع عموم برساند.

 

دبیر نهمین جشنواره ملی عکس رضوی اظهار داشت: پوستر نهمین جشنواره ملی عکس رضوی بعد از رونمایی در فضای مجازی و به صورت کاغذی به استان ها ارسال و در مشهد مقدس نیز هماهنگی های مختلفی با دستگاههای چون شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و دانشگاه فردوسی برای اکران پوستر صورت گرفته است.

 

محمدی با بیان اینکه تیم علمی قوی برای اجرای کار تشکیل شده است به داوران جشنواره اشاره کرد و افزود: هیئت داوران در بخش حرفه ای و تلفن موبایل آقایان امیر حسین صفرلی، محمد ستاری، رسول اولیا زاده، ابراهیم بهرامی، حمید رضا گیلانی فر، کیارنگ علایی و علیرضا عطاریانی و در بخش اردوها آقایان قدیر وقاری شورچه، سید جلیل حسینی زهرایی و شرمین نصیری هستند.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به دو اردویی در نظر گرفته شده برای جشنواره عکس رضوی؛ گفت: یکی از این اردوها قبل از برگزاری جشنواره با حضور 57 نفر به مدت دو روز در 6 و 7 آبان ماه روزهای پایانی ماه صفر در چهار محور سرخس، کلات، نیشابور و چناران برگزار شد.

 

وی افزود: ۹۰ نفر از سراسر کشور برای شرکت در این اردو ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۶ نفر انتخاب و در نهایت ۵۷ نفر در این اردو حضور داشتند همچنین اردویی یک روزه دیگری در زمان برگزاری جشنواره عکس رضوی یعنی ۱۲ آذر یا ۱۴ آذر ماه برگزار خواهد شد.

 

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر از مجموع ۲۵۰ نفر شرکت کننده در سایت انجمن عکاسان خراسان رضوی ۱۲۸ نفر از خراسان رضوی هستند؛ گفت: تهران با 17 نفر و اصفهان با 11 نفر از جمله شهرهایی هستند که بیشترین شرکت کننده را داشته اند.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: از کل آثار ثبت شده در سایت انجمن عکاسان خراسان رضوی که یک هزار و ۱۶۷ اثر است در حوزه آثار حرفه ای ۵۵۹ اثر، تلفن همراه 474 اثر، عکاسی ویژه ۱۲۲ اثر و در حوزه اردویی که برگزار شده بود 12 اثر ارسال شده است.

 

وی بیان کرد: نهمین جشنواره ملی عکس رضوی 12 الی 14 آذر ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می شود، فضاهایی که برای برگزاری ورک شاپ، افتتاحیه و اختتامیه و نشست ها در نظر گرفته شده است نیز در مجتمع امام رضا(ع) است.

 

محمدی بیان کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار یعنی 25 آبان ماه، در مرحله اول بازبینی آثار صورت خواهد گرفت و در ادامه آثار بازبینی شده برای بخش داوری بسته بندی و داوران آثار راه داوری می کنند، آثاری که به نمایشگاه و به جشنواره راه پیدا خواهد کرد چاپ می شود و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اختتامیه پنجمین جشنواره ملی عکس زعفران در تربت حیدریه در چند روز گذشته؛ گفت: نمایشگاه این جشنواره به صورت چرخشی در بسیاری از استان ها و حتی در خارج از کشور برگزار شده است که یکی از این کشورها اسپانیا بود که به مدت چهار ماه در این کشور برپا بود و با استقبال خوبی مواجه شده بود لذا بر اساس تصمیمات صورت گرفته اولین نمایشگاه خارج از شهرستان تربت حیدریه به صورت نمایشگاه جنبی در کنار نمایشگاه جشنواره عکس رضوی برگزار شود.

 

وی با اعلام خبر برگزاری کارگاههایی در مدت سه روز برگزاری جشنواره عکس رضوی؛ اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته خروجی آثار وارد به نمایشگاه و جشنواره در کتابی چاپ می شود و در اختتامیه این کتاب رونمایی و در اختیار عموم قرار می گیرد.

 

محمدی با اشاره به جوایز جشنواره ملی عکس رضوی گفت: در بخش حرفه ای و تلفن همراه هر بخش 8 برگزیده، در بخش اردوها سه برگزیده و در بخش ویژه که با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جوایزی در نظر گرفته شده است.

 

دبیر نهمین جشنواره ملی عکس رضوی با بیان اینکه هر نفر در دو بخش حرفه ای و موبایل ۸ اثر می تواند ارسال کند؛ افزود: آثاری که در دوره های قبل جایزه دریافت کرده اند آثار از حوزه داوری حذف می شود.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد آغاز امامت امام زمان عج روز 13 آبان راهپیمایی 13 آبان جشنواره ملی عکس رضوی محمد رضا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود