Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، خداکرم کولیوند با اعلام این خبر گفت: پس از تصویب مبلغ قابل پرداخت در قالب خرید و یا ساخت مسکن ایثارگران برای سال ۱۳۹۸ در هیات دولت، موضوع از آن طریق به بانک مرکزی برای تعیین بانک‌های عامل و سهمیه هر یک از بانک‌ها ابلاغ شد؛ بانک مرکزی نیز پس از تصویب آن در شورای پول و اعتبار، بانک‌های عامل و سهمیه آن‌ها را مشخص و به بنیاد شهید و امور ایثارگران و بانک‌های عامل ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده است در سال ۱۳۹۸ در شهرهای بیش از یک میلیون نفر جمعیت مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۱۰۰ میلیون تومان، سایر شهرها ۸۵ میلیون تومان، روستاها ۵۰ میلیون تومان و در شهرهای جدید معادل سقف تسهیلات مرکز استان‌ها و با نرخ چهار درصد با مدت باز پرداخت ۲۰ ساله بدون رعایت الگوی مصرف و نوساز بودن مسکن پرداخت شود.

مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این تسهیلات نسبت به مبلغ تسهیلات سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است، افزود: واجدین شرایط دریافت این تسهیلات جانبازان با اولویت درصد جانبازی، آزادگان، خانواده شهدا (همسر، فرزند و والدین)، همسر جانبازان و آزادگان متوفی و یا قیم قانونی آنان طبق ماده ۳ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر هستند.

کولیوند ادامه داد: وام مجدد صرفاً در قالب خرید به ایثارگرانی پرداخت خواهد شد که وام فعلی آنان تا سقف ۲۰ میلیون تومان بوده و تا پایان سال ۱۳۹۶ تسویه شده باشد. جانبازان ۷۰ درصدی نیز که با توجه به وضعیت جسمانی دارای مسکن نامناسب هستند می‌توانند پس از تسویه تسهیلات قبلی مسکن مجدداً از این تسهیلات بهره‌مند شوند. همچنین وام مجدد صرفاً در قالب ساخت به ایثارگرانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مسکن کمتر از سقف تسهیلات مصوب در سال ۱۳۹۰ استفاده کرده‌اند فقط برای یک بار پس از تسویه تسهیلات قبلی امکان‌پذیر است.

وی در پایان درباره روند ارائه تسهیلات مسکن گفت: ایثارگران ابتدا باید در سیستم اینترنتی ثبت‌نام کرده و پس از تعیین اولویت و اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران به دفاتر مربوطه مراجعه تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور