Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات امروز (شنبه، ۱۸ آبان ماه) طی دیدار با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این شرکت  از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه بهتر است در شرایط فعلی اقتصادی کشور تغییر و افزایش تعرفه ها اعم از  مالیات و عوارضی که به خدمات تعلق می گیرد، آرام تر صورت گیرد، گفت:  شرایط کشور به دلیل اعمال تحریم ها متفاوت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به مسئولان تغییر تعرفه ها را توصیه نمی کنم و افزایش تعرفه ها صلاح نیست‌.

وی خطاب به هیات مدیره شرکت مخابرات بیان کرد: شرکت مخابرات صرفا بخش خصوصی محسوب نمی شود و مدیران آن، مدیران حاکمیتی هستند. لذا بهتر است بنابر اقتضائات کنونی، در خصوص افزایش تعرفه ها  تامل کنید.

در ادامه این دیدار، مهدی صفری رئیس، مجید صدری مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات در این جلسه گزارشی در خصوص هزینه ها، سرمایه گذاری ها و برنامه های پیش روی شرکت مخابرات ارائه کردند.

انباشت نیروی انسانی در شرکت مخابرات، هزینه کرد سالانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان برای ۴۷ هزار بازنشسته این شرکت، افزایش مخارجی همچون آب، برق و گاز و مسائل مرتبط با  خصوصی سازی شرکت مخابرات  از دیگر مسائل مطروحه از سوی هیات مدیره شرکت مخابرات در دیدار و گفت وگو با رئیس مجلس شورای اسلامی بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی شرکت مخابرات ایران تعرفه مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها