Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش، هفدهمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و امیر سرتیپ آراسته رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار خانزادی در این مراسم با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس به جهان نشان داد که همواره پای ارزش‌های والای انقلاب ایستاده و در هیچ زمانی به دشمن اجازه نگاه ناپاک به این سرزمین را نخواهد داد و در این راه با اهدا خون پاک هزاران شهید، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دست نااهلان و دشمنان نیفتاد.

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا، جوانان دانشجو را سکان داران آینده نیروی دریایی ارتش دانستند، افزود: برگزاری دوره‌های معارف جنگ و انتقال تجربه گران بهای دوران دفاع مقدس به جوانان بسیار با ارزش است و در افزایش روحیه شهادت طلبی و ایثار بسیار موثر خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تمام اساتید معارف جنگ، طی این دوره مطالب خود را با محوریت موضوع بصیرت افزایی به دانشجویان ارائه خواهند داد، تصریح کرد: حرکت موثر به سمت گام دوم انقلاب، شناخت بصیرت است که امروز ملت ما به آن نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرماندهی معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید ویژه بر حضور جوانان در تمام عرصه‌ها دارند، تصریح کرد: این به آن معناست که گام اول را نسل پیشین با استحکام برداشتند و این امر باعث شد امروز در قله‌ای قرار گرفته ایم که به آن افتخار می‌کنیم و قطعا افتخارات پیاپی و بیشتری را با داشتن جوانان تجربه خواهیم کرد.

امیر دریادار خانزادی گفت: جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جدی دارد و این دشمنی با کوتاه آمدن ما در برخی از مسائل کم و یا از بین نمی‌رود و تنها راه مقابله، اطاعت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

بیشتر بخوانید: پهپاد یسیر؛ خاری در چشم دشمنان + فیلم و تصاویر

گفتنی است، فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان مراسم از نمایشگاه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در تالار خوارزمی دانشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی گام دوم انقلاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم