Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ"محمدمهدی کریمی"سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از کشف یک دستگاه پراید سرقت شده از استان فارس و دستگیری سارق در عملیات تیم گشت انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمدمهدی کریمی" با اشاره به اینکه سارق نیز از متهمان سابقه دار بود گفت: این فرد با تشکیل پرونده راونه دادسرا و هماهنگی لازم جهت تحویل خودرو به مالک آن نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف 145کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان بافت

فرمانده انتظامی شهرستان "بافت "از کشف 145کیلو و445 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی الله میرافضلی با اشاره به اینکه مقصد نهائی این محموله استان های مرکزی کشور بود، تصریح کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام توان و امکانات با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر مبارزه می کند تا جامعه ای به دور از آسیب ها و معضلات سوء مصرف موادمخدر داشته باشیم.

برخورد کامیون با موتورسیکلت جوان 29ساله را به کام مرگ کشاند

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت از برخورد یک دستگاه کامیون بنز با موتورسیکلت و فوت جوان 29 ساله در حوالی پمپ بنزین شهر"بلوک"خبر داد.

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از محورهای جنوب استان دو طرفه و معمولا کم عرض هستند لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی و به تردد موتورسیکلت سواران و دیگر وسایل نقلیه هم توجه کنند.

کشف ۲۶۶ کیلو تریاک در عملیات پلیس ارزوئیه

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۶۶ کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد شهرستان "ارزوئیه" خبر داد و گفت: بامداد گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر"ارزوئیه" با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی "دولت آباد" این شهرستان یک دستگاه خودروی پراید را متوقف و در بازرسی از آن ۲۶۶ کیلو و ۶۸۵ گرم تریاک کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به همجواری شهرستان"ارزوئیه"با استان هرمزگان افزود: برخورد با سوداگران مرگ که با ورود موادمخدر باعث ایجاد زمینه‌های نا امنی استان و نابودی افراد جامعه می‌شوند یکی از ماموریت‌های مهم پلیس این شهرستان و دیگر مناطق جنوب و شرق استان است که بحمدالله همواره عملکرد خوبی داشته اند.

انتهای  پیام/س

بسته خبری نیروی انتظامی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران