Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر احدی جوان عصر شنبه در خصوص عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: به منظور فراگیرسازی ورزش در بین اقشار مختلف مردم از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ عنوان برنامه مرتبط با ورزش همگانی در شهرستان سرعین اجرایی شده است.

به گفته وی از جمله مهمترین رویکردهای وزارت ورزش، توسعه ورزش همگانی و دستیابی به سلامت جسمی و روحی عموم مردم بوده و در این راستا در شهرستان سرعین نیز برنامه‌های ویژه‌ای با مشورت و بهره مندی از نظرات کارشناسان زبده ورزشی درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین تصریح کرد: تحول آفرینی در ورزش روستایی از دیگر اهداف مهم موجود بوده و در این خصوص دو خانه ورزش روستایی این شهرستان تجهیز خواهند شد.

احدی جوان به اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در نیمه ابتدایی سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: بنا به نیازمندی‌های احصا شده تجهیز دو پارک موجود در شهرستان سرعین به وسایل ورزشی همچون شطرنج، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت در نظر گرفته شده است.

وی از کسب ۱۴ مدال در مسابقات مختلف قهرمانی استان توسط ورزشکاران سرعینی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: سالن ورزشی بانوان شهرستان سرعین نیز که پیش از این بنا به وجود مشکلاتی بدون استفاده باقیمانده بود بازسازی شده و در اختیار بانوان این شهرستان قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین یادآور شد: از جمله مهمترین میزبانی‌های‌ اخیر شهرستان سرعین، میزبانی از سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در سرعین با حضور تیم‌ها و ورزشکارانی از ۱۱ کشور مطرح جهان بود که خوشبختانه بنا به نظر کارشناسان و ورزشکاران حاضر میزبانی مطلوبی را در این خصوص شاهد بودیم.

کد خبر 4767464

منبع: مهر

کلیدواژه: سرعین ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است