Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعیدرضا کامرانی شامگاه شنبه در آستانه بیست و هفتمین هفته کتاب فارس با بیان اینکه برنامه های این نهاد از ۲۴ تا ۳۰ آبان جاری برگزار می شود، گفت: کانون پرورش فکری  با بیش از نیم قرن تجربه و ۴۲ مرکز فرهنگی و هنری در سراسر فارس و ۸ مرکز سیار و ۵ کتابخانه پستی فعالیت جدی در این زمینه داردکه ترویج کتاب و کتابخوانی یکی از فعالیت های ۴۲ گانه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری فارس با بیان اینکه کانون در تولید محتوا، تولید کتاب و پخش کتاب سالهاست تلاش می کند، افزود: حضور در گذر کتاب برای عرضه محصولات در بوستان پرواز از برنامه هایی است که کانون در طول هفته کتاب فارس دنبال می کند در حالیکه اجرای ویژه برنامه های کانون در بوستان فوق از فعالیت های دیگری است که برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم تجلیل برگزیدگان طرح «شهری که دوست دارم» توسط کانون در هفته کتاب خبر داد و افزود: اعزام کتابخانه های سیار به روستاها و حاشیه شهر شیراز و اهدای کتاب دیگر برنامه های این نهاد به این مناسبت است.

این درحالیست که به گفته کامرانی، اجرای کتابگردی با همکاری شهرداری از ۲۵ تا ۲۹ آبان جاری در بوستان کودک دیگر برنامه ایست که کانون دنبال خواهد کرد.

وی همچنین از برگزاری جشن کتاب با همکاری آموزش و پرورش فارس در طول هفته کتاب در مدارس نواحی ۴ گانه و برخی شهرهای استان فارس خبر داد و گفت: تولید کتاب های گویا توسط مرکز شماره یک کانون برای کودکان و نوجوان با نیازهای ویژه در هفته کتاب اتفاق می افتد.

کامرانی در ادامه از آغاز «مهرواره هفت سین» که تا آغاز سال ۹۹ ادامه می یابد خبر داد و گفت: اهدا کتاب به مناطق محروم، معرفی شخصیت های نویسنده و مولف در حوزه ادبیات کودک و نوجوان استان فارس و تجلیل از جانباز نویسنده سید رزاق امیری از دیگر برنامه های ویژه هفته کتاب توسط کانون پرورش فکری است.

به گفته معاون فرهنگی کانون پرورش فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پس از هفته کتاب در نمایشگاه کتاب هم با توجه به سال رونق تولید با محصولات تولید داخل به صورت فعال حضور خواهد داشت.

کد خبر 4767468

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کانون پرورش فکری فارس هفته کتاب یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان